- lör maj 27, 2006 14:23
det är som en ringsjal fast den är ihopsydd... jag använder bärpåse till wille 3 år så man kan använda dom så länge man orkar bära.
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
dorotea skrev:Är det nån som kan ge en länk till nå ställe där man ser hur de ser ut och hur man sätter på sig dem? Jag fattar bara inte!!www.mayawrap.com där finns instruktioner för t.ex. MayaWrapPouch.
dorotea skrev:Är de mest för minibebisar eller hur länge kan man använda en sån?En bärpåse kan man använda från nyfödd under hela bärperioden till 3 år+
diddeldi skrev:fast jag tycker att det är hemskt krångligt att få ner barnet i påsen om det är lite störreMan får knöckla lite, men när de väl sitter så sitter de bättre än i ringsjal, det känns inte som att de kan trilla ur lika lätt.. är det bara jag som tycker det?
diddeldi skrev:fast jag tycker att det är hemskt krångligt att få ner barnet i påsen om det är lite störreJag som tycker det är krånglit med ringsjal i stället. Där ser man så olika det kan vara. är det bara jag som tycker det?
tinaw skrev:japp, man måste skaffa alla varianter så man kan provadiddeldi skrev:fast jag tycker att det är hemskt krångligt att få ner barnet i påsen om det är lite störreJag som tycker det är krånglit med ringsjal i stället. Där ser man så olika det kan vara. är det bara jag som tycker det?
diddeldi skrev:fast jag tycker att det är hemskt krångligt att få ner barnet i påsen om det är lite störreNej det är inte bara du!. är det bara jag som tycker det?
diddeldi skrev:fast jag tycker att det är hemskt krångligt att få ner barnet i påsen om det är lite störreTyckte det var kurigare att få upp ett stort barn ur bärpåsen än ur ringsjalen!. är det bara jag som tycker det?
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?