Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tigerlinda
Jag brukar oftast använda min gås, men idag så blåste det så förbenat så jag tog hoppisen istället. Men det var inte alls skönt. Jag kände mig klumpig, instängd, nästan lite klaustrofobi känsla. Som tur var så hade jag gåsen med mig så jag skiftade och genast kändes livet bättre igen :D

Antar att jag vant mig med en tunn sjal :?
Så nu funderar jag lite, har ju velat införskaffa en bebina, men velar som en annan velmaja :wink:

Att bebinan är tunnare än hoppisen har jag hajat, men avlastar den snarlikt? och är den varm så man även kan ha den i höst?
Andra olikheter som ni vet får ni gärna berätta om. Skulle ni anse att Bebinan är ett bra alternativ istället för hoppisen? (Bebina stjärntecken isåfall...)
Användarens profilbild
Av marlene
har just lagt ut en bytes/säljes annons på min panama just för att den inte har nån chans mot bebinan.

Nångång har jag sett att nån har skrivit att eftersom bebinan är så tunn måste man vara noga när man knyter men när jag knyter med bebinan så bara glider den på plats hur enkelt som helst jämfört med panaman som jag sliter med och får ändå inte riktigt till.
Användarens profilbild
Av April
Jag har bara ägt en Hoppe, men den var som dag och natt jämfört med min Bebina (stjärntecken). Jag kommer inte att köpa en Hoppe igen...

Jag älskar min Bebina Stjärntecken, mjuk - tunn - gosig och underbar! :heart:

Kram
Av Aelia
Jag har både bebina och hoppiz, bebinan är helt klart tunnare och är en jätte skön sjal, men jag älskar min hallon/jordgubb hoppiz oxå, det är baar för snygg :lol:
Av ansve9
Jag har bara enfärgad Bebina, men den är så TUNN och underbar. Avlastar bättre än Hoppiz jag provat, lättare att knyta för den är lite glattare = kompenserar lättare om jag knyter lite ojämt, vilket man ju nästan alltid gör, och dessutom är den mycket mjukare :heart: :heart: Känns lite galet, men jag har faktiskt 2 enfärgade bebina. Hoppizen retar jag ihjäl mig på däremot.
Av sjaltokan
ansve9 skrev: Hoppizen retar jag ihjäl mig på däremot.
Kanske dags att sälja den då och låta någon annan få använda den och köpa en annan istället.. :wink:
Användarens profilbild
Av Anna
Jag tycker inte bebinan avlastar lika bra som en stork, tyvärr. För riktigt mjuk och gosig är den. Nu har min flyttat till ö-vik och där får den gosa med en liten liten bebis istället. Tror den är underbar att ha om man skall ha vävd sjal från början.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?