Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av hermana
Hejsan!
Är precis snurr i huvet efter att läst här i flera timmar :D
Jag skulle vilja ha tips på en bra nybörjarsjal. Den skulle vara för att bära en nyfödd och jag har förstått att det är en elastisk sjal jag bör använda.

Om det är någon som är intresserad av att sälja en till mej så blir jag glad!! :)

Tack på förhand!!
Senast redigerad av hermana den tis jan 16, 2007 10:48, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Välkommen hit! :hello:

En trikåsjal är jättemysigt för en liten nyfödd bebis. Dessutom perfekt som nybörjarsjal då den ofta upplevs lättare att lära sig knyta än en vävd. Finns en hel del olika trikåsjalar... Ett tips är att titta lite på recensionerna här på Sjalbarn. Där får du lite opartiska omdömen om de olika bärsjalarna.

Titta även in under Bärsjalsträffar och se när nästa sjalträff ordnas i närheten av där du bor. Sjalträffarna är ett toppenbra tillfälle att prova och känna på olika bärsjalar. Du kan även få hjälp och råd med hur du skall knyta. Sjalträff rekommenderas därför varmt! :D

Kolla även gärna under Säljes här på Sjalbarn. Där kan du fynda begagnat. Vill du hellre handla nytt är vi många som annonserar med banners. På www.naraforaldrar.se/lankar.htm finns även en bra lista på svenska bärsjalsförsäljare.

Och uppstår det frågor/funderingar "på vägen" då du kollar på olika bärsjalar så är det bara att fråga här på forumet :wink:

Lycka till i valet av trikåsjal! :D
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag rekommenderar sq's babybundler!
Användarens profilbild
Av hermana
Tack för välkomnandet!! :D
Jag vill nog helst köpa en begagnad.

Jag läste recensionerna här på sjalbarn men tillslut så blev det för mycket information i huvet.. :shock:

Ska kolla upp om det är någon sjalträff här i närheten av Norrköping, kruxet är att jag är gravid (bf 3 juli) och har det lite jobbigt med foglossning så jag kan inte ge mej ut på några större utflykter..
Men jag har en känsla av att -en gång sjal alltid sjal så det blir nog tillfälle till träff i framtiden!! :D

Jag PM dej SQ!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?