[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 225891
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Apropå calin bleu - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aneeha
Jag hade en linnesjal, och den är inte lika tunn som gåsen. Man kan välja skrynkeleffekt genom att torka den så, men den är inte jätteskrynklig av sig själv. Var sträv ibörjan, men mjukade upp sig fort. Lite för stretchig i min smak, därför har den fått vandra vidare, men himla snygg var den.
Användarens profilbild
Av Scharlott
dorotea skrev:Vad är det för skillnad på gauze och linnesjalen? Varför ska jag välja gåsen resp. linnesjalen? *frågan riktad mot tex Lottie*
Både gauzesjalen och linnesjalen är tunna vävda bärsjalar som passar perfekt under sommarhalvåret eller inomhus året om. Vad jag sett i diskussioner på här på Sjalbarns forum så upplevs linnesjalen och gauzen lika avlastningsmässigt sett. Detta stämmer också väl överrens med min personliga erfarenhet av sjalarna :)

Skillnaderna då...
Linne är ju ett material som i sig är mycket svalt. Dessutom är linnesjalen tunn. Stadgan i linnefibern ger dock en stadig sjal som avlastar bra.
Gauzen blir sval i och med att den är så tunn. Den är betydligt tunnare än linnesjalen.

En annan skillnad är vilka färger som finns - Linnesjalen finns i jordnära klassiska färger. Gauzesjalen finns i många olika färger - både färgstarka och mer neutrala.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?