Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av boosten
Vet ju att Sannasmamma färgade en ergo med bra resultat, kan man göra detsamma med en Patapum tro? Jag hittar ingen info om vilken tråd som används till den, det är ju lite det det hänger på... Det är ingen här som testat?

Jag skulle i så fall köpa en Khaki och färga den brun.. Men.. :help: Nån kvalificerad eller okvalificerad gissning? :lol:
Användarens profilbild
Av boosten
Sannasmamma skrev:aber natürlich :!:
:lol: Är du beredd att gå i god på det? :wink:
Användarens profilbild
Av amöba
Den är väl sydd i bomull så det borde gå tycker jag efter att ha sett Sannasmammas Ergo. Den blev bra. Jag hade inte vågat eftersom jag trott att fyllningen skulle kunna suga upp mkt färg. Sömmarna på Ergon är sydda med syntettråd så de blev inte färgade. På en beige som färgats brun kan det vara jättefint! Men fråga Sannasmamma hur mycket färg hon använde vettja! :D
Användarens profilbild
Av amöba
Hmm, jag skriver för långsamt ;)
Användarens profilbild
Av boosten
Hmm.. Aha! detta verkar intressant, mycket intressant! *gnider girigt handflatorna mot varandra*
Av belinda
Åh shit, det kan bli hur snyggt som helst! Brun patapum, blir säkert kanonfint :D hade själv tankar på att köpa en sutemi kaki och färga brun, men det bidde annat istället :lol:
Av sjaltokan
Du måste lägg upp en bild när du färgat klart.. :D
Användarens profilbild
Av sirisirius
Jag ska färga min ergo brun.. eller snarare naimeiz, eller ja vi ska byta :D Fast ssssch.. 8) får hon veta det kankse hon inte vill byta längre! :lol:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Oooh, vilken superidé boosten! :urule: Att jag inte tänkt på det, jag som ledsnat på svart, hatar beige och inte trivs så bra i blått...
Användarens profilbild
Av boosten
thowida skrev:Du måste lägg upp en bild när du färgat klart.. :D
You bet! :mrgreen:
sirisirius skrev:Jag ska färga min ergo brun.. eller snarare naimeiz, eller ja vi ska byta :D Fast ssssch.. 8) får hon veta det kankse hon inte vill byta längre! :lol:
*viskar* Näärå, här ska inget berättas.
Knyttet & K skrev:Oooh, vilken superidé boosten! :urule: Att jag inte tänkt på det, jag som ledsnat på svart, hatar beige och inte trivs så bra i blått...
I KNOW! :mrgreen: :tumup:
Användarens profilbild
Av Linnea
jag tänkte färga min patapum också, bra att veta att det behövs 2 paket färg :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?