Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mia
Ja hon ska sluta göra meitaierna just nu för det har blivit för mycket helt enkelt.
Grattis till er som har en!!
Senast redigerad av Mia den mån maj 22, 2006 17:00, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Åhh nej va trist!!

*jublar för att jag redan har en*

De är ju underbara! :vågen:
Av Elisa
Ja det är jättesynd, men hon verkade planera att öppna så småningom igen. Men då får nästa omgång sjalbarn åka Colibri.
Jag är jätteglad att jag lyckats hamna på hennes väntelista och jag hoppas få beställa på riktigt snart
Användarens profilbild
Av Anso
Japp, hon tar en paus i tillverkningen men kommer att starta igen i slutet av 2006 eller början av 2007 verkar det som så vi kan nog vara lugna. :wink:
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
mmmmmm.......................hon är inte riktigt stängd eftersom jag kan fortfarande beställa från henne :D :wink: medans hon är closed for regular orders.

hon är closed for direct orders till henne men vi som är hennes distributors har ett val att sluta ta hem hennes meitaier eller förtsätta att beställa från henne och eftersom jag älskar hennes mei taier så mycket har jag valt att förtsätta ta hem dem från norge...

så för de som är sugna efter en Colibri Mei Tai.......det finns hopp!!!! :lol: :wink: :wink:
Användarens profilbild
Av Panakeia
detklart detä r ju mycket kringarbete med privata beställningar, det är ju lättare för henne att bara leverera till underleverantörer!
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
i slutet av denna vecka kommer jag att skicka iväg min beställning till henne så för de som vill göra en speciell beställning är det er chans att beställa med. jag har ingen info om mönster som finns men ni kan skicka mig ett pm...väntetid är ungefär 1 månad innan de kommer hit...men grejen är att jag måste fylla i ett antal mängd för att kunna beställa och jag är inte säkert när jag kommer att beställa igen, så passa på
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tror att det är för att hon ska flytta från svalbard, så flytten tar nog en del tid. jag har viss förståelse för att man vill flytta från arktis faktiskt :wink:
Användarens profilbild
Av Mia
Ok!
Så om man vill ha ngt speciellt, kan man ta det genom dig Daniellasmamma?
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
Så om man vill ha ngt speciellt, kan man ta det genom dig Daniellasmamma?
yap! :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?