Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Dazzler
Jag är lite sugen på en ringsjal..... :twisted:

Men jag har sett här på sidan att det står om olika vikningar... :hmm:
Vilken är bäst / Bekvämast? Kom med förslag och hjälp mig förstå skillnaden för jag är helt borta! och vill gärna ha en ringsjal
Användarens profilbild
Av zmurfan
Men Dazzler... ska jag ta med en ringsjal utan vikning alls så du får prova den imorrn när guben din provar patapumen då? :)
Användarens profilbild
Av diddeldi
det är helt enkelt en smaksak, det finns ingen universell sanning :wink:
Användarens profilbild
Av Hellen
Läste vikingar :oops:

Tänkte att då kan jag inte hjälpa dig, för jag har noll koll på det jag med :wink:

Angående vikningar kan jag ju bara tala för den jag har. Har en från tk-ringsjalar och kommer inte riktigt överrens med den vikningen om jag ska vara ärlig. Får mecka lite innan den sitter som den ska, men när den väl gör det så är den helt ok :P Har fått för mig att ingen vikning är bäst, om tyget är smidigt vill säga..... :roll:

Som sagt, det är nog mycket en smaksak. Hoppas du får låna några olika och prova :P
Användarens profilbild
Av Anna
smaksak helt klart. Jag gillar inte maya wrap sling vikningen och ringon är jag inte heller helt överens med men den tar sig ju mer jag bär i den. Själv syr jag alltid på "halvbredd" (båda kanterna mot mitten) och det tycker jag är skönast. Började sy ringsjalar för drygt 2 år sedan och har sytt så sedan dess och inte funnit skäl att ändra ännu.
Användarens profilbild
Av marlene
Anna skrev:Själv syr jag alltid på "halvbredd" (båda kanterna mot mitten) och det tycker jag är skönast.
Så syr jag också som regel, min bärabarn är sydd helt utan vikning dock och den är jätte skön men andra tyger tycker jag blir för bylsiga utan vikning alls.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag har oxå en (två) utan vikning, testade flera olika sorters vikningar och var så irriterad tills jag sydde rakt över och blev jättenöjd.
Av Dazzler
Tack för alla tips!
Jag får nog ta och prova mig fram!

Zmurfan, när vi träffas nästa gång kan jag väl få prova en ringsjal om du har.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Dazzler skrev:Tack för alla tips!
Jag får nog ta och prova mig fram!

Zmurfan, när vi träffas nästa gång kan jag väl få prova en ringsjal om du har.
Självklart. Jag har ju mina hemmasydda bara. Men de funkar ju att testa vikning på iaf. Har en utan vikning som jag kan ta med sen när jag blivit frisk.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?