Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Scharlott
jozi skrev:gåsen heh.. hur ser den ut? lyckades inte hitta den..
Calin Bleu gauzesjal (kallad "gåsen" här på Sjalbarns forum) har som sagt varit mycket populär under våren - finns hos www.knyt-an.se, www.babyhip.se, www.mallgroda.se och hos oss då www.mammabarn.se :wink: Nästa leverans väntas nu i dagarna hos oss alla. Så snart finns de att beställa igen i samtliga färger :D

På tal om Amazonas Antigua så kommer ju Amazonas med en ny tunn sjal vävd i korskypert med gamla Antiguans färger. Klistrar in en bild så ni kan se färgerna. Väntar med spänning på den! 8)

Bild
Av jozi
skillnad på gauze och calin linne?
Kanske den i linne skulle vara bäst och köpa?
Användarens profilbild
Av Scharlott
Både Calin Bleu gauze och linnesjal är tunna och bra för sommaren och inomhus året om :D . Linnesjalen finns i härliga jordnära färger medan gauzesjalen fås i mer färgstarka men även klassiskt neutrala färger.

Vad gäller bärkomfort och avlastning, är det nog en smaksak vilken av sjalarna man tycker bäst om. Jag har hört både de som tycker bäst om gauzen och de som tycker bäst om linnesjalen :wink: Gauzesjalen har lite mer "giv" på diagonalen medan linnesjalen är stadigare.
Av jozi
tack för svaret!
det lutar mer åt linne då eftersom jag behöver en sjal som är stadig och håller längre fram också, de här små blir ju inte mindre precis :)
ska genast kila och kolla om jag kan beställa en sån..
Användarens profilbild
Av Imse
Jag har en ny diagonalvävd amazonas antigua. Den är sval och avlastar nästan lika bra som min stork. Jag bär min ettårig tjej i den dagligen. Den har bra giv! Jag älskar den!!!!!
Av jozi
Imse skrev:Jag har en ny diagonalvävd amazonas antigua. Den är sval och avlastar nästan lika bra som min stork. Jag bär min ettårig tjej i den dagligen. Den har bra giv! Jag älskar den!!!!!
Jag tror nog att jag fått tag på en amazon också beg sådan, så det här blir toppen tror jag och så kommer jag ha två att växla mellan.. *överlycklig*:)
Användarens profilbild
Av mammahappy
Imse skrev:Jag har en ny diagonalvävd amazonas antigua. Den är sval och avlastar nästan lika bra som min stork. Jag bär min ettårig tjej i den dagligen. Den har bra giv! Jag älskar den!!!!!
Men var du tvungen att säga så?
Jag är ju så gryyymt sugen på att testa en sån ju...
Användarens profilbild
Av Scharlott
Låter bra! :D Väntar med spänning på att de skall komma 8)
Förresten, visst är det den du har på avataren?!?
mammahappy skrev:Men var du tvungen att säga så?
Jag är ju så gryyymt sugen på att testa en sån ju...
Jag kan ta med mig min på någon sjalträff framöver :D så snart de kommit... Så får du prova :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?