Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av astia
Är nyfiken på denna - någon med erfarenheter som kan berätta mer?
Användarens profilbild
Av Alven
Läs gärna under "olika märken på sjalar", där finns recensioner!
Användarens profilbild
Av Helen
Jag sålde en H-a-B till en familj med en liten prematur på 1,8 kg här om veckan.
Jag pratade med dem i helgen som gick och de var jättenöjda.
Lillkillen var i sjalen 3-5 timmar varje dag.
Pappan tyckte att han fick en helt annan närhet till barnet( spelar ingen roll vilken sjal det är dock)

Om man jämför H-a-B med Baby Bundlern så är HaB mer välsydd, den är smalare och har avsmalnande ändar, den är tunnare och fastare i tyget och har mindre stretch.
Eftersom den är smalare så knyter du in dig och barnet med mindre tyg och därför är den svalare än Bundlern.
För sommarbruk är den helt klart bättre.

Kan inte komma på mer.. Du får komma med fler frågor om mitt svar inte var tillräckligt.

/Helen
Av mama_Jo
Jag älskar min HaB!!

Den är så bekväm och vacker. Jag tycker att HaB är den besta för små barn, jag hade min HaB med mig i Sjukhuset!

Ok I'm sorry if my Swedish doesn't make any sense :D What I mean is that i absolutely love my hug-a-bub, it is so comfortable and beautiful. I think it's best with a newborn (I took mine with me to the hospital when I went to give birth).

-Johanna
Användarens profilbild
Av KATARINA
också "Cuddly Wrap" (se BabyHip.se här till höger) som är i Baby Bundlers prisklass men avsmalnande som Hug-a-buben. Bredd i mitten är ca 50 cm jämfört med Baby Bundlerns 70 och Hug-a-bubens 40.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Den är sval och snygg, men jag tycker inte den avlastade särskilt bra. Kan visserligen beror på att jag mer gillar vävda än elastiska sjalar. Babu tycker jag avlastade bättre.
Användarens profilbild
Av Ester
Jag har provat Hug-a-bub och babu och tycker nog att babun är mysigare, mjukare och avlastar bättre.
Ska testa Mobyn med en liten nyföding nästa helg, har kännt på den lite och den verkar mjuk och gosig som babun.

och mamma_jo din svenska är ju perfekt! Du behöver inte be om ursäkt :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?