Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av hildur
Hej!

Jag är så sugen på en ringsjal nu till sommaren. Men har aldrig provat någon och inte ens varit i närheten av en...:-) Därför vet jag ingenting om ringsjalar och tänkte att jag kan ju fråga proffsen här.

Jag tänkte sy en. Hittade beskrivning här på sjalbarn. Blir de mycket annorlunda dem som man köper? Alltså jag har fått för mig att de man köper har som en sele för benen (som långsjalen när man knyter den)... ??? Är jag helt ute och cyklar kanske? Hur blir de man syr själv? Är det inte lätt att barnet halkar ur?

Ja som ni hör, någor förvirrad här... kan jag få lite hjälp :-)
Användarens profilbild
Av diddeldi
om du kan sy och syr efter beskrivningen så blir det lika säkert som en köpt :wink: . det är ingen "sele" för benen, utan köperingsjalarna är sydda enligt samma princip som de du tittat på.
Av hildur
Aha! Vad bra. Då ska jag sy!
Men halkar inte barnet lätt ner om de rör sig och vrider sig?
Användarens profilbild
Av diddeldi
hildur skrev:Aha! Vad bra. Då ska jag sy!
Men halkar inte barnet lätt ner om de rör sig och vrider sig?
det gäller att få till en ordentlig "påse" för rumpan, så att knäna är betydligt högre än rumpan. kika lite på sjalbarns förstasida under "knyta". och så får du fråga om hjälp om du inte får till det :wink:
Av hildur
Ok. Tack för hjälpen. :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?