Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Annamamman
Min stortjej orkar inte alltid gå hem från dagis, ofta tar vi bilen, men igår gick vi, och hon fick åka Ergo en bit, det kändes OK, men hur tunga barn ska man egentligen bära? I mina instuktioner står 40 lbs, men vet ej vad det motsvarar. E väger ungefär 21 kg.
Användarens profilbild
Av Kusmi
Upp till 27 kg rekomenderar de så det är helt ok.
Användarens profilbild
Av diddeldi
ergo har just ändrat sin viktrekommendation från 27 kg (60 lbs) till 18 kg (40 lbs). det är inte för att de har ändrat selen, utan för att "inte uppmuntra mammor att bära på sina stora barn i många timmar i sträck, det kan vara påfrestande för deras ryggar". lite fånigt amerikanskt tycker jag :roll: . men du kan bära så länge du orkar, för selen håller :wink:
Av sjaltokan
diddeldi skrev:ergo har just ändrat sin viktrekommendation från 27 kg (60 lbs) till 18 kg (40 lbs). det är inte för att de har ändrat selen, utan för att "inte uppmuntra mammor att bära på sina stora barn i många timmar i sträck, det kan vara påfrestande för deras ryggar". lite fånigt amerikanskt tycker jag :roll: . men du kan bära så länge du orkar, för selen håller :wink:
SUCK...!! Ibland undrar jag om vi människor förmodas vara självgående robotar eller tänkande varelser?! Är det inte upp till var och en att avgöra hur mycket man vill bära sina barn..
Av Annamamman
Tack för svar! Då kan jag fortsätta bära när hon blir för trött, det handlar ju inte direkt om timmar. [/quote]
Användarens profilbild
Av Zoi
Man vet ju aldrig i Usa kan man ju bli stämd för allt! Jag har haft min brors flicka som snart fyller 7 och väger 20kg och det har gått bra! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?