Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av FiaLisa
Jag vill ha en röd sjal. :twisted: Behöver jag någon? Förmodligen inte. :wink:

Nu till frågan. Det ligger en röd EasyCare ute på säljes och jag är lite sugen... kanske. Hur är en röd stork-Leo jämfört med easyn i färgen? Vågar någon sig på att beskriva storkens röda färg? Är den gulaktig, brunaktig, blåaktig eller bara röd? :)
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Den är RÖD helt enkelt. Inslagstråden är sedan mörkröd, kanske lite åt det blåa hållet.

Tror att den är ganska lika Easyns röda i Elden.

Jag gillar skarpt Leon (har nu både blå och röd), det är liv i sjalen iom de 2 olika färgerna på varp och inslag. Så den blir inte bara platt och enfärgad.....
Av FiaLisa
Åh, tack!

Frestande frestande, men behöver man fyra ungefär lika långa sjalar? Nä. Får se hur länge jag kan hålla emot. :)
Av FiaLisa
Bissa skrev:med tanke på hur olika de är så tycker jag (om pengar finns) helt klart man kan ha flera i samma längd... för att matcha kläder och humör med :lol:

Det var precis vad jag ville höra. :P Jag får fundera några dagar. De lär ju inte ta slut.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Leon är jättemysig till ryggknytningar. Du kan ju köpa en som är snäppet kortare än dina andra sjalar, så att den passar bättre i längd till ryggknytningar och till dubbel-X :wink:

Min röda Leo är 4.1m, alldeles lagom till tibetan, omsluten rygg och dubbel-X. Men fungerar också till vanligt omslut med knuten i sidan/ryggen.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Och här har vi en bild till:

Bild
Av FiaLisa
Den är verkligen fin. :) OM jag ska köpa en så ska jag fundera noga på vilken längd jag vill ha. Jag har precis börjat öva ryggknyt och jag måste se hur mycket tyg jag får över. Jag har kommit på att jag gillar att ha lite marginal. Jag gillar snedskurna ändar, men jag knyter helst i hela sjalbredden eftersom man kan få till en bra löpknut då.
Användarens profilbild
Av Kotten
Leon är jättefin och liksom mjukt röd, om du förstår. Men det är ingen sjal jag kommer använda under sommaren, för den är vaaarm!
Av Talula
diddeldi har en gång så hjälpsamt lagt upp den här tråden: Leo finns inte med men en easy eld. Den röda färgen på den enfärgade easyn är samma som i elden.
Av FiaLisa
Oj oj oj, jag blir sjuk. :twisted: Nu är granaten där och spökar igen, men jag kan inte motivera två wellen och aquan stannar här. Jag får nog se till att packa mig iväg på sjalträff för att klämma på någon röd sjal IRL. För flera år sedan klämde jag på en Leo Rouge, men det var nere i Stockholms tunnelbana och där är ju inte ljuset det bästa så det var svårt att se färgen coh dessutom hade jag då inte en tanke på att jag själv skulle skaffa sjal (eller få barn). Indio Rubin tror jag att jag skulle gilla, men jag kan inte ha tre didy-sjalar. Det får vara någon måtta även om jag har svårt med måttfullhet. :)

Det blir nog en röd sjal till slut, men jag vet ännu inte vilken eller vilken längd. Ska suga på den karamellen ett tag. Att storken är varm tror jag inte att jag bryr mig om. Jag lider inte av värme.
Av FiaLisa
Det blir kanske en Leo och så får jag väl i så fall se om Albert gör sig förtjänt av att stanna. Jag är rätt förtjust i Albert trots att färgerna inte är mina favoriter, men jag blir glad av honom och han är bekväm att bära i.
Användarens profilbild
Av naimiez
Elden är riktigt röd! Alltså klarröd, singnalröd. Det är den röda jag föredrar. Strokens om jag inte minns fel går år det blå håller lite.
Av FiaLisa
Nu har jag tryck på knappen. Det blev en Leo Rouge.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Mycket bra val!!!

Vilken längd blev det?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?