Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sockertopp
Ja, hur är en sån att bära i? Hur stumt är tyget? Glider i ringar? Ni som testat kan väl berätta så mycket som möjligt :D
Av Petra
Jag vill oxå veta. :lol:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Nu måste jag nog *puffa* lite. Någon måste väl veta!!
Lin, är det inte du på bilderna på BHs sida?? O nån mer måste väl ändå ha testat :?:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Ingen mer?
Användarens profilbild
Av johanna
Jag ska sy en vilken dag som helst (hoppas jag iaf, vi åker till Kroatien om en månad...) om jag bara kan bestämma mig för vilken vikning :D Får nog återkomma ;)
Användarens profilbild
Av johanna
Jo det är ju sant förstås. (Tänkte mest att jag skulle variera mitt ringsjalssyende :) men jag kan ju ändra den andra jag har istället.) Går ju snabbare också. Då ska jag bara leta rätt på den andra ringen (Malte har lånat dem...), sen kan jag sy! :D
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
har en turkos solarveil som jag använde 2 gånger i duschen och 1 gång i simbassängen...tyget är lite räfflad och lite lite (coarse??) tycker jag....när den är blött då glider den lite gran så jag måste tighta till det då och då...torr glider den inte mycket
Av TygTiger
Jag har precis sytt en och den funkar bra, om man jämför med ringsjalen jag sytt av min bärabarnsjal så är den:
-svalare
-lite mer elastisk, både bra och dåligt :roll:
-tyget glider lite mer i ringarna men inte så det ställer till problem om man bara drar åt ordentligt från början
-avlastar lite sämre

och den är snygg... min är vit med röda ringar och inga stickningar. Lättsydd var den också, och funkar utmärkt som solskydd om man är ute med vagnen - ringarna håller den på plats över suffletten :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?