Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maria & Hugo
Har en Hoppediz (4,6) som jag är mycket nöjd med, men nu försöker jag desperat att övertala mig själv att jag behöver en till sjal.

Det enda argument jag kan komma på är att jag tycker att Hoppedizen känns lite elastisk nu när Hugo väger mer. Har bara provat Didymosen och Storchwiegen som hastigast men har fått intrycket att de är lite "stadigare" när man bär tyngre barn. Stämmer det?

Fast samtidigt är jag stormförtjust i Hoppedizens färger :roll: Funderar främst på färgerna Panama och Osaka. Är det någon som har bild på någon av dessa?
Användarens profilbild
Av Helena
Jag tycker nog inte att det är så stor skillnad. Storken är nog lite stadigare, men knyter man bara ordentligt hårt, så tycker jag att Hoppedizen är stadig den också. Min pojke är ett och ett halvt och jag tycker att det går utmärkt att bära honom i Hoppedizen, fast jag bär ju på ryggen.
Men det kan ju vara skönt med en lite kortare sjal och då har du ju fler längder att välja på med Didyn och Storken.

På en hemsida på internet läste jag att någon hade den erfarenheten att Hoppedizen var mer elastisk från början, men att efter en del tvättar blev den mer som en vanlig sjal. Ska bli intressant att se om det stämmer.
Användarens profilbild
Av Ally
Jag håller med om att Hoppedizen känns mer elastisk, än Didy. Fast Hoppedizen avlastar faktiskt nästan lika bra.
Nu har jag ju den vackraste Didyn :D , men Hoppedizen är aningens lättare att knyta.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?