Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

jag har lagt märke till att röda sjalar verkar vara aningen stelare än andra sjalar. Okej, jag har inte klämt på så himla många sjalar utöver de jag haft i min ägo, men ändå verkar rött kräva mer jobb att gå in? Någon mer som tänkt på det eller är det jag som är ute och cyklar.

Hur som helst så har jag använt nästan bara Jakob sedan jag köpte honom. Han är tvättad och struken tre gånger och har varit med i sängen ett par nätter, och nu idag när jag jämförde honom med mina andra sjalar så verkar han ha gett upp och mjuknat en aning. Jag har sträckt, skrynklat knytit olika knyt och burit treåringen osv osv. Stackars Jakob har inte haft en lugn stund sedan han flyttade hit ;-)

Äntligen bär han sig åt som en jaquardvävd sjal förväntas göra. Han är jättetrevlig (ja, det har han varit hela tiden, men jag har längtat efter den här mjuka och ingågna känslan) att bära med nu :loving:
Användarens profilbild
Av Eld77
Han låter ungefär lika svårtflörtad som min ellips, och den är också röd.
Användarens profilbild
Av mammahappy
fast jag har haft en easy eld å den är röd å var sååå mjuk å go :lol:
Användarens profilbild
Av Hella
Eld77 skrev:Han låter ungefär lika svårtflörtad som min ellips, och den är också röd.
Ja, jag har kännt på en röd ellips, och det var ungefär samma känsla som min jakob när han var ny, men de blir ju bättre 8)
Användarens profilbild
Av Hella
mammahappy skrev:fast jag har haft en easy eld å den är röd å var sååå mjuk å go :lol:
Ja, easy har jag inte kännt på förutom min egen lava, och den var ju inte röd, men mjuk den också ;-)
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Jag har hört tvärtom, att de blåa skulle vara hårdare..... Upplever min Inka som hårdare än Ullin.
Användarens profilbild
Av diddeldi
det är bra, misshandla honom bara 8) . min jakob är ingosad och alldeles underbar :loving:
Användarens profilbild
Av Linnea
jag tror att rött är den svåraste färgen på alla material, röda bilar blir snabbt blekta och trista, lika med rödfärgat hår.... kan kanske vara nåt särskilt på tyg med :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?