Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Petra
zmurfan skrev:
Anso skrev:
zmurfan skrev:Själv så suktar jag efter en Lena jag med men har hittat en på ebay som jag bevakar. SKA HA! Ingen annan rör den för den är MIN! :) :twisted: har mig fast!
Ska ha en svart wellen på ebay med! :)
Svart Wellen? Måste kolla......
Den svarta wellen är MIN!!!!!! WEEEEEEEEEEEE!!!!!!!
Bild är ett måste på denna sjal.
Användarens profilbild
Av Anso
Petra skrev:
zmurfan skrev:
Anso skrev:
zmurfan skrev:Själv så suktar jag efter en Lena jag med men har hittat en på ebay som jag bevakar. SKA HA! Ingen annan rör den för den är MIN! :) :twisted: har mig fast!
Men, men MEN! Jag förstår fortfarande inte - är det den grå Wellen du menar Zmurfan? Kan inte ens hitta den på ebay.......

Ursäkta trådstölden.......
Prova du "Lena" till det priset. Den är rätt lila i färgerna och gillar man det så är den kanonbra. (Jag har själv haft en ett kort ögonblick innan den fick vandra vidare till Bina och sedan till......? :lol: )
Användarens profilbild
Av zmurfan
Anso skrev:
Petra skrev:
zmurfan skrev:
Anso skrev:
Men, men MEN! Jag förstår fortfarande inte - är det den grå Wellen du menar Zmurfan? Kan inte ens hitta den på ebay.......

Ursäkta trådstölden.......
Prova du "Lena" till det priset. Den är rätt lila i färgerna och gillar man det så är den kanonbra. (Jag har själv haft en ett kort ögonblick innan den fick vandra vidare till Bina och sedan till......? :lol: )
Elina jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag stjäl tråden lite grann. *Lämnar tillbaka den nu*
Har du möjlighet att köpa en Didy Lena så gööör det. Jag lovar att du får den såld i ett nafs om du inte gillar den.

Anso: Kolla häääär. :)

Bild
Användarens profilbild
Av Helena
Jag har en Lena och gillar den. Den känns nästan lite lyxig i kvaliteten på något vis. Ifall man jämför med Hoppediz t ex.
Sen har jag märkt att en del människor passar bättre i färgen än andra. Jag vet inte riktigt om det är min färg, men jag gillar den ändå.
Användarens profilbild
Av Elina
OK, tack hörrni för svar. Har sagt att jag vill ha den, men inte fått något svar ännu.

Jag passar nog i både lila och blått, men vet inet riktigt om jag trivs i färgen.

Spännande!

KRAM!

Och grattis Zmurfan till en vrålsnygg sjal!!
cykelbarn

intressant

Jag tänkte ge mig på en liten upp[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?