Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
som skulle komma som diagonalvävda under ett annat namn. Är det någon som sett till dem hos någon återförsäljare i Sverige?
Användarens profilbild
Av jag71
Tror dem skulle kommalite senare! Maila någon av deras återförsäljare och sen talar du om vilket svar du fick! (så slipper jag! har inte ork att ens försöka )
Användarens profilbild
Av Helena
Jag är nog tyvärr lite för lat just nu för att maila någon försäljare. Men det vore ju smart ifall sjalen kom till sommaren. På vintern kan man ju lika gärna köpa någon av de andra tjockare diagonalvävda sjalarna.
Användarens profilbild
Av Imse
Jag har en ny amazonas. Den het Amazonas Baby carrier sling. den är diagonalvävd, men har inte fransar numera..[/code]
Av belinda
Imse skrev:Jag har en ny amazonas. Den het Amazonas Baby carrier sling. den är diagonalvävd, men har inte fransar numera..[/code]
vilka säljer den? någon i sverige? :hmm:
Användarens profilbild
Av Helena
Imse skrev:Jag har en ny amazonas. Den het Amazonas Baby carrier sling. den är diagonalvävd, men har inte fransar numera..[/code]
Hur tycker du den skiljer sig från din Storchenwiege i avlastning?

http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... highlight=

Nu hittade jag bilden du hade lagt in under Fotografier, fast jag trodde ju att det var en vanlig Amazonas antigua.
Användarens profilbild
Av Helen
Lite info.

Amazonas kommer att komma i en ny variant som är diagonalvävd, med sneda ändar.

Den har om jag förstått det rätt kommit ut i en " mellanvariant" i några länder, men då inte i alla längder som de ska finnas + att det var något annat ockå... tror det var ändarna som inte är som de kommer att vara på den slutliga produkten.

De nya har inte kommit in till Sverige/ Skandinavien ännu, men jag väntar hem dem så snart det går.

Så här svarade Finland när jag frågade om sjalen.
"Den slutliga modellen kommer ut på
marknaden någon gång i slutet av april. Sjalen är välgjord,
diagonalelastisk, tunn, snygg och förmånlig. En intressant kombination

"

Som med alla leveranstider kan jag inte garantera att den är här i slutet av april. Det är en uppskattning från deras sida.
Av dora
åå va spännande när den kommer! :D *längtar*
Användarens profilbild
Av Helena
Tack för svaret, Helen! Den är väl handvävd? Trodde inte man kunde göra handvävda diagonalvävda sjalar tunna, men det kanske går.

Vad tror du den kommer att kosta?

Varför har jag en elak unge som inte vill åka sjal. :evil: Nu behöver jag ju inte den här nya sjalen.
Användarens profilbild
Av Nova
Vad spännande! :D
Ser fram emot mer info.
Användarens profilbild
Av Helen
Helena skrev:Tack för svaret, Helen! Den är väl handvävd? Trodde inte man kunde göra handvävda diagonalvävda sjalar tunna, men det kanske går.

Vad tror du den kommer att kosta?

Varför har jag en elak unge som inte vill åka sjal. :evil: Nu behöver jag ju inte den här nya sjalen.
Jag har tyvärr inte mer info som det är nu, men jag kommer med det så fort jag vet. :D jag lovar!
Användarens profilbild
Av diddeldi
men den måste väl bli tjockare om de ändrar till diagonalvävt? :mitvit: blir kul med lite jämförelser när de nya kommit :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?