- mån apr 10, 2006 15:51
En kompis till mig får sitt första barn i juni och jag ska plocka ihop en liten låda med saker till henne har jag tänkt, ni vet sånt som är bra att ha! Jag vill så gärna ge henne nåt att bära i, men jag vet att hon och hennes sambo inte är så sugen på sjal, men jag tänkte ftersom hon får den gratis så kanske det lockar lite mer?
MEN, nu är ju frågan om hon ska få en bärpåse eller en trikåsjal? Risken om jag köper henne en trikåsjal är att den inte används för hon tycker det verkar bökigt att knyta och jag har "slösat" mina pengar på en sjal i onödan.. därför funderar jag på om en bärpåse är bättre att "pracka" på henne eftersom det är betydligt enklare och sen om hon vill så kan jag hjälpa henne och välja trikåsjal...
Vad tror ni? Och vad kan jag mer stoppa ner?
MEN, nu är ju frågan om hon ska få en bärpåse eller en trikåsjal? Risken om jag köper henne en trikåsjal är att den inte används för hon tycker det verkar bökigt att knyta och jag har "slösat" mina pengar på en sjal i onödan.. därför funderar jag på om en bärpåse är bättre att "pracka" på henne eftersom det är betydligt enklare och sen om hon vill så kan jag hjälpa henne och välja trikåsjal...
Vad tror ni? Och vad kan jag mer stoppa ner?