Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Hej på er!
Nu har jag ingen kolllängre här på vad alla har för sjalar men två stycken Didy-Lars finns det ju där ute i sjalträsket, det vet jag.

Hur är det nu med färgen efter lite användning och tvätt? Ändrar den färg vart efter?

Nyfiken!!!!
Användarens profilbild
Av April
Har ingen sjal, men Trollmamma hade/har ju en Lars - och den ändrade färg efter tvätt... Hon trodde först hon fått fel - sedan tvättade hon den och då blev det till en Lars :-D

Kram
Användarens profilbild
Av johanna
Helt OT, men min man heter Lars. Jag fattade verkligen inget när jag såg rubriken :D
Användarens profilbild
Av mia75
johanna skrev:Helt OT, men min man heter Lars. Jag fattade verkligen inget när jag såg rubriken :D
Jaha, så hur har det gått då? Har han ändrat färg efter tvätten? :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av johanna
Ja nu när du säger det börjar han bli lite grön-grå i kanterna. Det förklarar saken: jag är gift med en Didymos.
Användarens profilbild
Av johanna
AnKa skrev:Somliga är visst riktiga sjalfanatiker :lol: :wink: t.o.m. gift med en sjal, jösses :shock:
Det konstigaste är väl att jag märker det först nu, efter sex års äktenskap? Eller kanske är det för att jag inte har varit sjalgalen tidigare. (Förlåt. Jag har tagit över den här tråden med trams!) :lol:
Användarens profilbild
Av vanja77
Anso skrev:Hej på er!
Nu har jag ingen kolllängre här på vad alla har för sjalar men två stycken Didy-Lars finns det ju där ute i sjalträsket, det vet jag.

Hur är det nu med färgen efter lite användning och tvätt? Ändrar den färg vart efter?

Nyfiken!!!!
Det hade tydligen något med att göra med hur dom preparerade tyget när den skulle sys??
Nåja jag var hemma hos Trollmamma när hon fått den och jag var åtminstånde 99% säker på ett hon av misstag hade fått En Björn för sjalevn var beige i mina ögon inte det minsta grön men när hon tvättade den blev den fint grön *ler*

Hon kan nog svara bättre sjäv vid tillfälle *ler*
Användarens profilbild
Av Ester
menden är väl gjor i samma färgändrande bomull som endel kläder på minimundus?
Användarens profilbild
Av trollmamma
*hejsan !*

Ja du det var lite otäckt att jag öppnar förpackningen o den ser ut som en Björn med lite grön ton.

Jag vet inte vad det är men nått med att Lars och Björn är vävda i bomull som växer naturligt i olika nyanser av brunt och grönt. troligen är det så att det händer nått när man tvättar den.

Än har jag bara tvättat den en gång men den blir troligen inte mer grön nu den är härligt grön nu.

Har en vänninna som har en Björn o den har klart behållt färgen o hennes är 3 år gammal
man ska vara nyfiken :lol: annars får man inte reda på nått :lol:
Du kan se bild på den i bilgalleriet eller på mitt kryp in !
ha det gott cina

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?