Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Monia
Funderar på om man kan knyta barnet framåtvänd. Emma håller på att vrida huvudet ur led :roll:
Användarens profilbild
Av korell
Man kan ju knyta buddha. Den finns under knytinstruktioner om jag inte minns fel. Annars är det ganska tunnsått faktiskt. Iaf med ergonomiska bärsätt. Jag undrade själv detta när zelda var mindre, men tyvärr!

Annars kanske en hög ryggknytning? Så att man ser över axeln. Är inte hemma på ryggknyt dock. Ngn annan som vet mer kanske?

Eller på höften iofs.
Användarens profilbild
Av Tiz
Man kan knyta omslutet X fast skjutet åt sidan så barnet hamnar mer på höften. Ryggen funkar också bra.
Användarens profilbild
Av Anso
Gör ett xomslut men sätt i barnet på din höft istället så blir det mer att titta på.
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Jag skulle nog köra på en hög ryggsäck istället. Eller höften. Jag tycker den där "vrida-nacken-ur-led"-fasen var rätt kort faktiskt. Sen kommer såna dagar forfarande ibland när den här mamma måste acceptera att bebisen inte är pytte längre och faktiskt kan UPPSKATTA att sitta i vagn :shock: :(
Användarens profilbild
Av Monia
Tack för alla tips. Ska försöka mig på ryggknytning när tillräckligt mycket mod infinner sig :oops: Fegar nämligen lite där.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Monia skrev:Tack för alla tips. Ska försöka mig på ryggknytning när tillräckligt mycket mod infinner sig :oops: Fegar nämligen lite där.
I början kan det kännas tryggare för dig om du har någon med dig som hjälper till när du knyter upp barnet på ryggen :wink: Har du möjlighet rekommenderar jag sjalträffarna! Där finns många som kan hjälpa med tips och råd. Andra kan visa och du kan prova knyta med hjälp. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?