Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
VA?! Lite coolt så där, kanske inte så vackert, eller? :wink: Ett gammalt mönster antar jag?
Av ansve9
Den ser snyggt glansig ut! Snacka om att det vore ett "statement" att komma med den :D :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
Anso skrev:VA?! Lite coolt så där, kanske inte så vackert, eller? :wink: Ett gammalt mönster antar jag?
det finns ju inte på didymos hemsida i alla fall, men jag kan ju iofs kolla om de går att få tag i fortfarande :D

ok, kanske inte supervackert men lite coolt tycker jag 8) . och så är de ju jaquardvävda också så de är extra gosiga :D
Användarens profilbild
Av Helena
Men den till höger är väl en Nino? Eller är det bara samma kvinna på samma plats som visar olika sjalar?
Användarens profilbild
Av Helena
Helst sanslöst vad Didymos tillverkat många olika sjalar genom åren. Jag skulle vilja besöka ett Didymos museum och kolla in alla deras sjalar genom tiderna.
Av Petra
Härlig. Lite reklam över en själva.
Användarens profilbild
Av diddeldi
Helena skrev:Men den till höger är väl en Nino? Eller är det bara samma kvinna på samma plats som visar olika sjalar?
japp, det är en nino. jag tror att den är med för att visa hur den ser ut på. amningsdidyn är samma färg som nino jeans, fast med ammande mamma istället för kvinna som bär.
Av sjaltokan
Helena skrev:Helst sanslöst vad Didymos tillverkat många olika sjalar genom åren. Jag skulle vilja besöka ett Didymos museum och kolla in alla deras sjalar genom tiderna.
:app: jag vill följa med..!!
Av Aelia
thowida skrev:
Helena skrev:Helst sanslöst vad Didymos tillverkat många olika sjalar genom åren. Jag skulle vilja besöka ett Didymos museum och kolla in alla deras sjalar genom tiderna.
:app: jag vill följa med..!!
Jag vill oxå med :app: :rock:
Användarens profilbild
Av SoFaD
snäääääälla helena, får jag oxå följa med :-D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?