Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Blixa
Jag skulle behålla min Jim bara för att det är den vackraste sjal jag sett :heart: :loving: :love: . Maken skulle få behålla Ergon och så skulle vi nog kunna vara nöjda för all sjalframtid om inte jag hade gillat att kunna byta hela tiden
Användarens profilbild
Av Hella
Iris tror jag... Fast med viss tvekan dock :?

Jag har två didymosar som det står mellan, en iris och en indio natur/brun, och de är "bäst" båda två...
Fördelarna med Iris är
- färger som gör mig glad och passar mig
- jag kan ha knuten under dotterns rumpa när jag knyter x-omslut
- inte lika ömtålig färg och struktur som indio

Fördelarna med indio är
- mjukare och gosigare än Iris
- diskret (ibland känner jag inte för att vara randig och färgglad.)
- helt perfekt i längd för tibetansk ryggsäck och omvänt x-omslut rygg.
- inte lika mycket tyg att knyta och fladdra med i vinden om man är ute

Jag skulle sakna den sjal jag fick lämna iväg. Fy vad svårt... Kanske skulle man behålla indion ändå. För den är kortare och mer praktisk. Passar de flesta av mina kläder, är tunnare nu till sommaren osv... Fast Iris är så snygg...

Får man säga pass på frågan?
Användarens profilbild
Av vovvemor
Enkelt: Easycare Lava.

(....kanske liite kortare än den 5,2 m jag har nu, men nja, den funkar ju faktiskt till och med till ryggknyt även om man får linda några extra varv..... :wink: )

Men nej, Lavan gör jag mig inte av med i första taget, det är kärlek! :heart:
Användarens profilbild
Av SoFaD
Jag skulle ha kvar min Didy Lena 5.2m så att jag kan knyta allt o ha knuten på magen om jag vill det. Den är begagnad o mjuk o go, så min inka får stå tillbaka eftersom den är köpt ny o inte använd lika mycket o inte är lika mjuk...
Så det var ett lätt val, Didy Lena!!
Även om jag gillar min Baby Bundler en massa oxå, men den kan man ju inte bära stort barn i som jag har just nu.
Användarens profilbild
Av boosten
Svårt.. Det finns ju tyvärr ingen sjal på marknaden än som faller mig helt i smaken.. Om det fanns en ellips i andra färger, typ brun och nåt, så skulle det nog bli en sån trots att jag aldrig testat en didy. Men annars.. ja en Panama 4,6.
Användarens profilbild
Av Candela
Jag skippar sjalarna helt och behåller min Ergo då :wink:
Användarens profilbild
Av Helena
Jag skulle ta en Didymos 4,7 så kan jag knyta både på magen och ryggen utan att det blir alltför mycket tyg. Jag är ändå inte så bra på ryggknytningar med kortare sjalar.
Användarens profilbild
Av Buscilla
Men vilken fråga :roll:. Man kan väl inte behålla bara en :shock: :shock: :shock:. Jag skulle stört omöjligt aldrig kunna välja bland mina älskade skönheter....

/Cecilia
Av Annsofi
både jag och mannen väljer Huggababy antingen khaki eller stone. Resten i sjalgarderoben är bara goda karameller... :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?