Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mian
Nu har klämt på fantasiflickas/Sannasmammas Björn. Och den var mycket finare i verkligheten än på bild, jag måste nog ha en sådan... Nu är ju den nästan ny och oanvänd, bara tvättad en massa gånger som jag förstått. Men den kändes lite tjock och sträv jämfört med alla mjuka stjärntecken som var på träffen. Hur är Nino sjalarna i jämförelse med Björn/Lars? Är de mjukare/tunnare/? Är det stor skilllnad?
Användarens profilbild
Av diddeldi
ninosjalarna är jaquardvävda så de är tunnare och lite mjukare än de randiga. men björn blir också mjukare när man använder den, de behöver lite kärlek för att bli riktigt gosiga :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
LARS var mjuk redan efter första tvätten jämfört med andra randiga t.ex LISA som var kärvare ifrån början. Kanske pga att LARS och BJÖRN är gjord av färgväxande bomull och inte är färgade?
Av Aelia
mian skrev: Hur är Nino sjalarna i jämförelse med Björn/Lars? Är de mjukare/tunnare/? Är det stor skilllnad?
Nennie hade en nino där idag... :roll:
Användarens profilbild
Av mian
Aelia skrev:
mian skrev: Hur är Nino sjalarna i jämförelse med Björn/Lars? Är de mjukare/tunnare/? Är det stor skilllnad?
Nennie hade en nino där idag... :roll:
Det missade jag :cry: Vilken otur!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?