Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Amatea
Har varit i huvudstaden och bl a handlat en Ringo Ringsjal! Först tyckte jag tyget var tunt och gardinliknande men nu är jag mkt nöjd- travade omkring inne på NK och kunde ta upp Felicia när hon ville se sig omkring lite. På tåget hem låg hon i en slags vaggposition i sjalen vilket löste problemet med att vagnen inte kunde stå nära vår sittplats. Och när det var dags för blöjbyte var det perfekt att bära henne i sjalen till toa i det svajjiga X2000.

Det är min första ringsjal och jag har aldrig testat någon annan men jag är alltså nöjd (trots det höga priset). Det blev färgen *havssäv*, nån slags gråbeige färg som såg elegant ut och passar till det mesta. De mer färgglada tygerna var också fina men jag och maken fastnade för den grå (min tanke är som vanligt att även han ska bära, men vi får väl se...)

http://www.sjalar.nu/smafolket/texter/r ... ngsjal.htm

:P
Av Alexandra
Åh, vad kul! Visst är det härligt med en ny, fin sjal! :D

Tyget kändes ju lite styvt i början, men blir mjukare ju mer man använder den. Det är lagom stretchigt och mycket stadigt, tycker jag. Och jag gillar att ringarna är så lätta. Jag använder den mycket.

Havssäv är jättefin, jag stod jättelänge och velade mellan den och skogssäv, och köpte faktiskt först den gråbiega, men gick tillbaks och bytte efter typ 3 minuter :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?