Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Helena skrev:Hallå, hallå www.ringsjalar.tkOkej, inget är omöjligt.
Nu får ni göra en billigvariant för oss som inte har 150 dollar!
Elin skrev:Men vad kostar så fint sidentyg att köpa då? nån som vet?Siden finns ju i många olika kvaliteer. Simbrasiden har tex råsiden för 98:-/m. Sen kan det nog kosta hur mycket som helst skulle jag tro.
Man kanske skulle försöka sy en ringsjal i siden ändå....och kanske inte riktigt lika lång
Helena skrev:Hallå, hallå www.ringsjalar.tkAbsolut!
Nu får ni göra en billigvariant för oss som inte har 150 dollar!
AnKa skrev:Då måste vi bara vara överrens om färg....Elin skrev:Men vad kostar så fint sidentyg att köpa då? nån som vet?Siden finns ju i många olika kvaliteer. Simbrasiden har tex råsiden för 98:-/m. Sen kan det nog kosta hur mycket som helst skulle jag tro.
Man kanske skulle försöka sy en ringsjal i siden ändå....och kanske inte riktigt lika lång
Jag tänkte sy en kjol i siden så jag har tittat lite och de lite kraftigare sidentyg som jag tänkte till min kjol kostar ca 250:-/m Tar man då 2 m till sjalen blir det ju 500:- eller 600:- om man räknar med ringar och dekor.
Är tyget inte för smalt så kan vi ju dela det och då blir det en ganska billig sjal
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?