Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av April
Men oj, de är ju HELLLTTT underbara! Wow! vad fina de var! Min käre gubbe tyckte också att de var jättehäftiga... Mmmm... blev tagen av sjal :twisted: direkt ;-)

Kram
Senast redigerad av April den tor apr 14, 2005 22:27, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av marcy
Helena skrev:Hallå, hallå www.ringsjalar.tk
Nu får ni göra en billigvariant för oss som inte har 150 dollar! :D
Okej, inget är omöjligt. :) Men jag behöver få veta vad ni skulle kunna tänka er betala för en liknande i såfall. Så att vi kan undersöka om det blir lönsamt att tillverka. :D
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Shit vad fina det var det vackraste jag sett på länge!!!
Av Petra
Farligt fina. Jag gillade bilderna oxå. Ammandes och busandes. Inte bara till att se fin ut i.
Användarens profilbild
Av AnKa
Elin skrev:Men vad kostar så fint sidentyg att köpa då? nån som vet?
Man kanske skulle försöka sy en ringsjal i siden ändå....och kanske inte riktigt lika lång
Siden finns ju i många olika kvaliteer. Simbrasiden har tex råsiden för 98:-/m. Sen kan det nog kosta hur mycket som helst skulle jag tro.
Jag tänkte sy en kjol i siden så jag har tittat lite och de lite kraftigare sidentyg som jag tänkte till min kjol kostar ca 250:-/m Tar man då 2 m till sjalen blir det ju 500:- eller 600:- om man räknar med ringar och dekor.
Är tyget inte för smalt så kan vi ju dela det och då blir det en ganska billig sjal :D
Användarens profilbild
Av Kristina
Helena skrev:Hallå, hallå www.ringsjalar.tk
Nu får ni göra en billigvariant för oss som inte har 150 dollar! :D
Absolut! :D :P
Användarens profilbild
Av Tabby
Kristina ser att ni har fullt upp (jätteroligt)....ni får snart anställa någon om ni ska börja sy siden/festsjalar :lol:
Användarens profilbild
Av Kristina
Jaa, vi får kanske bygga en fabrik! ;)
Användarens profilbild
Av Ester
AnKa skrev:
Elin skrev:Men vad kostar så fint sidentyg att köpa då? nån som vet?
Man kanske skulle försöka sy en ringsjal i siden ändå....och kanske inte riktigt lika lång
Siden finns ju i många olika kvaliteer. Simbrasiden har tex råsiden för 98:-/m. Sen kan det nog kosta hur mycket som helst skulle jag tro.
Jag tänkte sy en kjol i siden så jag har tittat lite och de lite kraftigare sidentyg som jag tänkte till min kjol kostar ca 250:-/m Tar man då 2 m till sjalen blir det ju 500:- eller 600:- om man räknar med ringar och dekor.
Är tyget inte för smalt så kan vi ju dela det och då blir det en ganska billig sjal :D
Då måste vi bara vara överrens om färg....
Siden ska ju vara både svalt och stadigt....ååhh en siden sjal vill jag ha
Användarens profilbild
Av Alven
Åhhhh..... Vill ha! Kristina och Marcy, skulle nog kunna tänka mig att betala en sisådär 700 för en låååång ringsjal i siden med mönster på svansen :) :wink:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?