Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
nikon skrev:Efter tvätt och användning så är minimundusen 4,6 m från ända till ända.Det är lite svårt att jämföra ändå kan jag tro eftersom trikåsjalen töjer sig mycket just när man drar i den vid knytningen men om du knyter den utan att dra i den. Då mycket så kan du ju få en uppfattning om hur mycket som är över på den och om du klarar dig med en Stork 4,6 som då egentligen är 5 meter totalt. Vet inte hur pass avsmalnande Minimundusen är men ett vävt tyg tar lite mer tyg för knuten också än vad en kraftigt avsmalnande trikåsjal gör.
nikon skrev:Hellre en för låg än för kort, eller tänker jag fel där?Nja... Jag är lite större än dig (någon centimeter längre och har ca 42 i tröjor) och jag hade från början en 5,2 loe stork, men jag tyckte den kändes lång och bökig så jag köpte en Inka 4,6 och den kan jag knyta på magen med ytterst ändarna. Så en 4,6 skuller äcka åt dig och antagligen åt din sambo också om han kan tänka sig att knyta på ryggen.
Knyttet & K skrev:Jag är stl 36 och med en 4,6:a kan jag utan problem ha knuten fram om jag knyter Xomslut på magen. En 4,1:a räcker precis till att ha knuten bak. .det är ju väldans olika då för jag är INTE nån 36 men kan knyta med knuten bak på 4,1 - jag har nog snarare 42 i storlek upptill
Elin skrev:Ja, jag verkar dra mer sjal än andra även fast jag inte är speciellt stor. Har dessutom en rätt kort överkropp...Knyttet & K skrev:Jag är stl 36 och med en 4,6:a kan jag utan problem ha knuten fram om jag knyter Xomslut på magen. En 4,1:a räcker precis till att ha knuten bak. .det är ju väldans olika då för jag är INTE nån 36 men kan knyta med knuten bak på 4,1 - jag har nog snarare 42 i storlek upptill
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?