Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Amatea
http://www.babybiksen.dk/index.php?id=m ... d81655fd88

En dansk återförsäljare har tydligen haft problem med en ringsjal från MiM som brustit i ringen. Jag fattade det som att de fått ett parti där det varit något slags materialfel på just de ringarna. De råder sina MiM-ringsjalsbärare att testa ringarna med vuxen vikt eftersom de ska tåla minst 100 kg. Tål de det är allt ok.

Jag ska just köpa en ringsjal i helgen. Bör man testa med sin egen vikt och är det något som står i infon till ringsjalar generellt sett?
Användarens profilbild
Av Helena
Hej!
Det låter ju lite läskigt att hänga och dingla i en ring och se om den håller. Fast jag tror att även om en ring skulle brista (fast det är nog väldigt ovanligt, de ska ju vara testade) så trillar väl inte barnet ut med en gång. Båda ringarna brister väl troligen inte på en gång, och har man barnet på höften kan man väl snabbt fånga upp det. Jag har ingen ringsjal för tillfället, men hade jag en, så skulle nog risken vara större att Miles slängde sig ut av sig själv.
Fast det här var ju inte så bra publicitet för MomsInMind.
Av Alexandra
Amatea skrev: Jag ska just köpa en ringsjal i helgen.
Blir det en Ringo? :)

Hu,det lät läskigt med ringar som går sönder! Men jag tror som Helena, risken att båda ringarna skall brista samtidigt är nog mycket liten.

Appropå säkerhetsrisker, när vi hade köpt Ergon (den gamla modellen) kände vi oss lite oroliga över vad som skulle hända om midjebältet gick upp. Så vi testade, min man stod bakom mig och redo att fånga upp Tindra om hon skulle börja kasa och jag knäppte upp midjebältet. Det enda som hände var att det kändes lite lösare och att Tindra sakta, sakta började åka nedåt på ryggen. Jag kunde fånga upp henne själv. Så det oroar jag mig inte för längre.
Användarens profilbild
Av Amatea
Alexandra skrev:Blir det en Ringo? :)
Japp, det blir en Ringo! Vilket Designtorg ligger närmast Berns?? Det är där vi ska bo (visste inte att de hade hotell men det har de). Tror du alla de 3 Designtorgen har samma utbud eller är det något som borde vara pålitligare med utbudet av Ringon? Var köpte du din?

Sen får jag väl dingla en stund i ringarna för att känna på kvaliteten och alla förbipasserande kommer att bli ännu mer förvirrade- är det SÅ den ska användas?? ;-)
Av Alexandra
Amatea skrev: Japp, det blir en Ringo! Vilket Designtorg ligger närmast Berns??
Bra val!
Jag tror att det är designtorget på sergels torg som ligger närmast. Jag har inte varit in i de andra och vet inte vad de har för utbud, men i city fanns iaf alla färger när jag var där (- den gröna som jag tog! :) )
men jag tror att de säkert kan ringa från butiken i city till ngn av de andra butikerna och komma vad de har inne, om den färg du ville ha skulle vara slut.

Vilken färg blir det? *nyfiken*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?