Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mian
Emil har inte velat bli buren på dryga året. Med verktyg vill säga, för han är ett barn som aldrig vill vara utan närkontakt. Han sitter i våra knän och äter och vill bli buren nästan jämt. I helgen var han så pipig och jag ville verkligen sortera klart i kontoret så jag knöt upp honom på ryggen i min stackars Panama som inte blivit använd på mer än ett år. Han protesterade våldsamt men när han väl satt där så var det nästan roligt :lol:

Jag är ju lite sugen på att köpa något :roll: Vad är skönast att bära en tre-åring i? Och som passar en relativt smal mamma? Jag har haft en Ergo som var för stor, den gick inte att dra åt. En Patapum som jag inte tyckte var skönare än min MT, en Sutemi som också var för stor. Sedan hade jag en underbar Beco ett tag som passade bra och var jätteskön, men precis då vägrade Emil att åka mera sjal/sele så den är såld.

Så något lika bra som Becon som passar stort barn och liten mamma och som är snyggt
8) Vad kan det vara :mitvit: Jag är helt off i sjalvärlden :shock:
Användarens profilbild
Av mian
Droppen skrev:Angelpack helt klart! :tumup: Den är riktigt hög i ryggen och superduperskön.

Har du klippt dig än förresten?
Har du någon länk? Jag är så bakom att jag inte ens vet vem som säljer vad längre :wink:

Nej, jag har inte vågat boka tid än - jag skäms så för att mitt hår har en decimeter långa toppar :hide:
Användarens profilbild
Av Droppen
mian skrev:
Droppen skrev:Angelpack helt klart! :tumup: Den är riktigt hög i ryggen och superduperskön.

Har du klippt dig än förresten?
Har du någon länk? Jag är så bakom att jag inte ens vet vem som säljer vad längre :wink:

Nej, jag har inte vågat boka tid än - jag skäms så för att mitt hår har en decimeter långa toppar :hide:
Jag tror edenbaby är de enda svenska åf än så länge. De är riktigt snygga och perfekta för stora barn eftersom de är så höga i ryggen! :D

då skulle du sett min risbuske :whut: ring och boka nuuuu!
man mår ju så bra av en klippning
Av Lenaskeå
Jag har becos, manduca & angelpack & dom få stunder jag bär min (snart) 4-åring så blir det ALLTID manducan. Avlasningen är helt klart bäst med den tycker jag, hon är ju rätt tung... :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?