Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av LL
TullaMaja skrev:Skulle gärna gå på sjalträff....verkar ju inte finnas någon butik i Stockholm eller dess närhet som säljer både Ergo,Patapum och Ringo :( vore ju skönt att testa alla på ett ställe......Jag är 170 och smal, vad jag förstår på er så kanske Patapumen passar mej bättre då ? Lite bystig nu då när jag ammar :lol: annars inte..... :lol: Tänkt på dessa sjalar hela natten :twisted: eftersom sonen snuttat oavbrutet nästan....*trött idag* Men åh vad jag tror att en ny sjal gör min tillvaro mycket lättare :lol: och min rygg mindre värkande....
Det finns visst! www.sjalar.nu säljer Ergo, Patapum _och_ Ringo och kan visa i sitt showroom. Begränsade öppettider och tidsbokning. Det vore väl perfekt för dig att gå dit och få prova i lugn och ro och sen kunna gå därifrån med ditt nya bärredskap i handen.
Användarens profilbild
Av April
Jag tycker också Ergo.

Älskar både min Ergo och min Ringo - men när det gäller att bära mycket (längre stunder), så är helt klart Ergo bäst (i och med att man får strörre avlastning)!

Kram
Användarens profilbild
Av diddeldi
TullaMaja skrev:Skulle gärna gå på sjalträff....verkar ju inte finnas någon butik i Stockholm eller dess närhet som säljer både Ergo,Patapum och Ringo :( vore ju skönt att testa alla på ett ställe......Jag är 170 och smal, vad jag förstår på er så kanske Patapumen passar mej bättre då ? Lite bystig nu då när jag ammar :lol: annars inte..... :lol: Tänkt på dessa sjalar hela natten :twisted: eftersom sonen snuttat oavbrutet nästan....*trött idag* Men åh vad jag tror att en ny sjal gör min tillvaro mycket lättare :lol: och min rygg mindre värkande....
så ser jag också ut ungefär, och jag gillar min ergo :wink: :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?