Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Healy
Jag har en sjal som jag är nöjd med men tycker den är bökig när jag är ute eftersom jag måste knyta om den så fort jag har tagit ut Healy från den.
Så jag tänkte skaffa en sele också för det verkar smidigare när man är just utomhus och speciellt nu när det är kalt.
Vilken sele rekomenderar ni? Jag har hört mycket gott om Manducan - det viktiga tycker jag är att man bär på höfterna och inte axlarna så Baby Björn går bort för mig.

Vet någon var man kan köpa en Manducan i Malmö trakten? Vill gärna prova den innan man köper den.
Användarens profilbild
Av diddeldi
om du ska bära ute så tycker jag att beco butterfly är väldigt bra, i den kan man sätta i och ta ur barnet utan att ta av sig jackan. med andra selar får man antingen bära utanpå sin egen jacka eller ta av jackan när barnet ska i och ur.
Användarens profilbild
Av diddeldi
japp, de har avbärarbälte precis som mari_tres säger :D . tyvärr tror jag inte det finns någon runt malmö som säljer beco eller manduca, men du har ju alltid 14 dagars returrätt när du handlar på internet om selen inte skulle passa.
Användarens profilbild
Av tweed
Jag har provat både butterfly och Manduca och jag tycker att Manducan belastar axlarna minst. Men det verkar vara väldigt olika från person till person vilken som passar bäst. Jag gillar Manducan för att den påminner mycket om en riktigt bra ryggsäck, rejält avbärarbälte som verkligen tar det mesta av tyngden.
Jag köpte min från edenbaby, beställde i söndags och fick den igår. Men flera av annonsörerna till höger har också både beco och manduca.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Till mig passar manducan bäst och jag tycker den är fin :D Finns det inga sjalare med selar i närheten som du kan ha träff med och testa vilken som passar bäst för er?
Av Healy
Tack för era tips, jag har inte hittat någon butik i närheten som har dessa selar - bara BB och ERGO. Jag får nog beställa på nätet och sedan skicka tillbaka om jag inte är nöjd. Tror det lutar åt en Manduca.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?