Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Om man tänker sig att man ska ta på sig becon som man gör med en ryggsäck så kan jag säga att det funkade inte för oss. Innerpanelen åkte liksom upp under hakan på H. Jag fick ändå svinga upp henne på ryggen, fast med selen på. Med manducan svingar jag, fast med selen fäst runt midjan på mig istället. För mig var becon inte alls skön att bära i, jag fick jätteont i axlarna. Med manducan känner jag inget tryck på axlarna öht, nästan all vikt hamnar på höfterna. Det är säkert olika vilken sele som passar bäst, på mig funkar manducan minst 10ggr bättre än vad beco butterfly gjorde. Jag är 160 cm lång och ca strl 38 om det kan vara till vägledning för någon
Användarens profilbild
Av millla
kvarnvik skrev:Jag är 160 cm lång och ca strl 38 om det kan vara till vägledning för någon
Jag också.... Men det kan ju vara så olika hur vi ser ut i kroppsbyggnad också. Återstår att se hur Becon funkar för mig.
(Grattis till Osakan, förresten. Den var jag spekulant på innan jag la alla pengar på Becon istället. Om du vill sälja den vidare så tänk på mig.....)
Användarens profilbild
Av tweed
millla skrev:
kvarnvik skrev:Jag är 160 cm lång och ca strl 38 om det kan vara till vägledning för någon
Jag också.... Men det kan ju vara så olika hur vi ser ut i kroppsbyggnad också. Återstår att se hur Becon funkar för mig.
(Grattis till Osakan, förresten. Den var jag spekulant på innan jag la alla pengar på Becon istället. Om du vill sälja den vidare så tänk på mig.....)
Tack för att du avstod :) För ett par månader sedan annonserade jag efter en osaka och fick inga svar och nu kom det ut två samma dag. Tyckte att priset var rätt och det kan ju vara bra att ha en lite kortare sjal också. Jag ska tänka på dig om jag säljer, men jag kan inte lova att den får behålla sin färg 8) Tänker inte färga den i första taget, men den kan hända...
Användarens profilbild
Av millla
kvarnvik skrev:
millla skrev:
Tack för att du avstod :) För ett par månader sedan annonserade jag efter en osaka och fick inga svar och nu kom det ut två samma dag. Tyckte att priset var rätt och det kan ju vara bra att ha en lite kortare sjal också. Jag ska tänka på dig om jag säljer, men jag kan inte lova att den får behålla sin färg 8) Tänker inte färga den i första taget, men den kan hända...
Jag har också haft en köpesannons ute på en Osaka men inte fått napp. Och nu finns två... :roll: Den långa Osakan som Lydia säljer är dock alldeles för lång för mig. Jag ville ha just en 3,6:a. Men hade helt enkelt inte råd med två inköp denna månaden.
Färga? Spännande... :mums:
Av doc
millla skrev:Jag tycker det kan vara lite knepigt att få upp barnet på ryggen med Manducan. Särskilt nu när man börjar använda lite bylsigare kläder. Därför har jag nu köpt en Beco butterfly som förhoppningsvis dyker upp vilken dag som helst.
vad härligt! vilken beco köpte du? hoppas att den kommer snart.
Användarens profilbild
Av millla
doc skrev:
millla skrev:Jag tycker det kan vara lite knepigt att få upp barnet på ryggen med Manducan. Särskilt nu när man börjar använda lite bylsigare kläder. Därför har jag nu köpt en Beco butterfly som förhoppningsvis dyker upp vilken dag som helst.
vad härligt! vilken beco köpte du? hoppas att den kommer snart.
Butterfly I, Allison. Beg av Catleya här på SB.
Användarens profilbild
Av millla
Nu har jag hunnit testbära lite i nya Becon. Resultatet? = :heart:
Första intrycket är att jag gillar den bättre än Manducan. Den är snyggare, nättare, smidigare, lättare att få upp dottern på ryggen på ett smidigt sätt, axelbanden är skönare. Jag gillar att man kan lyfta i och ur barnet med selen på sig, det kommer vara ett stort plus i vinter när man har selen under jackan. Men jag tvekar lite inför att sälja Manducan, som var tanken med att skaffa Becon istället. Det känns som att Manducan kommer att passa bättre när dottern blir lite större eftersom man kan höja ryggdelen. Kanske behåller jag båda... En pappasele och en mammasele måste man väl ha...?
Användarens profilbild
Av zero.sara
millla skrev: En pappasele och en mammasele måste man väl ha...?
:iagree: Självklart ska man ha en pappa och en mammasele (ser genast en öppning för att köpa ytterligare bärdon :mrgreen: )
Användarens profilbild
Av millla
zero.sara skrev:
millla skrev: En pappasele och en mammasele måste man väl ha...?
:iagree: Självklart ska man ha en pappa och en mammasele (ser genast en öppning för att köpa ytterligare bärdon :mrgreen: )
Detta kan ju även utvecklas i det oändliga. Mormorsele, farfarsele, mostersele, bryllingsele, killen i korvkioskensele........ :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?