Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
Har någon beställt från http://sneglehuset.com/?

De har ju jättemånga olika didysar! Skulle vara roligt att höra vad det kostar i frakt, etc. Den svenska kronan är dock väldigt dålig nu så det lönar sig knappt. Men de har riktigt bra pris på flera lmt.ed.-sjalar... :app:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Förstår jag det rätt så är det 185 Dkr i frakt utanför Danmark :hmm: Det känns som rätt mycket pengar i frakt...
Av Löv
mari_tres skrev:Förstår jag det rätt så är det 185 Dkr i frakt utanför Danmark :hmm: Det känns som rätt mycket pengar i frakt...
:whut:

Det lät förfärligt dyrt!! Hittade du det på hemsidan? (Jag tyckte att jag lusläste, men, men...) Som skåning kan man kanske åka dit...? Men som sagt, tveksamt om det blir billigare.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Om du handlar lite åt mig också så kan jag sponsra resen :Hahaa:

Om man lägger nåt i kundkorgen och går mot kassan, så kommer man till betalningsalternativ och fraktkostnad :wink:

Men allvarligt, har du nära dit? :floet2:
Av Löv
mari_tres skrev:Om du handlar lite åt mig också så kan jag sponsra resen :Hahaa:

Om man lägger nåt i kundkorgen och går mot kassan, så kommer man till betalningsalternativ och fraktkostnad :wink:

Men allvarligt, har du nära dit? :floet2:
Ja, alltså, om jag fattar det rätt ligger det bara en liten bit utanför Köpenhamn och där var jag senast idag (bor i Malmö så vi åker ju över då och då...). Men de verkar ha ganska lite öppet...

Men nu har jag äntligen beställt en sjal... Och det blev inte därifrån utan från en svensk försäljare... :vågen: Så glad!!!!!
Användarens profilbild
Av mari_tres
lena_l skrev:

Ja, alltså, om jag fattar det rätt ligger det bara en liten bit utanför Köpenhamn och där var jag senast idag (bor i Malmö så vi åker ju över då och då...). Men de verkar ha ganska lite öppet...

Men nu har jag äntligen beställt en sjal... Och det blev inte därifrån utan från en svensk försäljare... :vågen: Så glad!!!!!
:eld: Vad blev det då??
Av Löv
mari_tres skrev:
lena_l skrev:

Det blev en.....

*spänningen är olidlig*

...Indio Natur 4,7m! :love:
Användarens profilbild
Av mari_tres
lena_l skrev:
mari_tres skrev:
Det blev en.....

*spänningen är olidlig*

...Indio Natur 4,7m! :love:
:app: Grattis till bra val!! De är underbara!! :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?