Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Mica ska sälja:

Didy Julian
1
6%
Stork Anna
5
31%
Didy Lisa
2
13%
Babu silvergrå
2
13%
Cozy meitai
2
13%
Close2You sele
4
25%
Användarens profilbild
Av mica
Hjälp. Jag vill...nej...jag behöver en sele till ...eller två. Men det är snålt med pengarna nu. Så jag borde sälja av mina sjalar som faktiskt nästan aldrig används. Men vilken ack vilken ska jag sälja?

Min samling:
En låååång Didy Julian - snygg men lite diskret, använd flitigt till storebror. Fina minnen.
En låååång Stork Anna - som aldrig hann köpas till storebror. Inköpt till twinsen, men använd bara typ fyra gånger då jag aldrig bär i sjal. Drömsjalen.
En mellanlång Didy Lisa - min rygg och höftkryssjal till storebror. Lite lång egentligen för bara höftkryss och jag bär inte i ryggsäck mer så den ligger oanvänd. Men den är ju så fiiiiin och använd flitigt till storebror.
En Babu silvergrå - trikåsjalen som så gärna skulle lånas ut till kompisar. Men de får ju aldrig sina bebisar stackarna och vem vet om de vill bära i sjal? Och den ger ju inte så mycket pengar så det räcker till sele om jag säljer den
En Cozy meitai - använd massor till twinsen när de var mindre. Oanvänd det senaste halvåret. Men en av de få bärdonen som jag har twins-minnen till.
En Close2You sele - skulle ju iofs kunna säljas om jag köper en annan sele. Men finns det någon andrahandsmarknad med vettigt pris för dessa?

och så har jag en Ergo och en Ringo men de säljs absolut inte!

Hjälp!!!
Användarens profilbild
Av mari_tres
Lisa, babu eller Anna. Lisa för att hon inte används (även fast det kan vara bra att ha en mellanlängd också :hmm: ) babun av samma anledning... och så anna, du har ju en annan lång sjal (ska jag säga, likssom... :roll: ) som verkar användas mer. Ev close2you-selen, du kan ju lägga ut den och se vad du kan få.

Eller så ser du till att fylla år snart, eller önskar en tidig julklapp :wink:
Av Lenaskeå
Jag skulle välja att sälja Close2you selen men det är för att jag inte tycker om den. En trikå kan ju vara bra att ha! Om någon som nyligt fått bebis & vill prova att bära i sjal. Annars Anna tror jag.
Användarens profilbild
Av mica
Tack för röster och inlägg. Jag saknar fullständigt perspektiv när det gäller mina bärdon. :oops: :oops:
Användarens profilbild
Av mari_tres
mica skrev:Tack för röster och inlägg. Jag saknar fullständigt perspektiv när det gäller mina bärdon. :oops: :oops:
Tja, om det är till nån tröst så är du inte ensam om det iallafall... :roll:
Användarens profilbild
Av mica
mari_tres skrev:
mica skrev:Tack för röster och inlägg. Jag saknar fullständigt perspektiv när det gäller mina bärdon. :oops: :oops:
Tja, om det är till nån tröst så är du inte ensam om det iallafall... :roll:
:glad:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?