Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av AnnaH
Jag är sugen på att testa en Ergo, ev försöka hitta en beg.
Vad skiljer den gamla och den nya modellen åt? Är NG mycket bättre?
Vilken skulle ni rekommendera?

Dessutom: finns det någon som säljer Ergo i Stockholm så att man kan prova ut den (om man köper en ny alltså)?

Tacksam för svar!
Användarens profilbild
Av Nova
http://www.sjalar.nu/ finns i Stockholm och har Ergo.

Jämförelsen kan jag tyvärr inte hjälpa till med då jag bara testat den nyare modellen.
Användarens profilbild
Av karinmaria
Och jag har bara testat den gamla och tycker den är bra och smidig. Du får säkert ett bättre pris om du letar efter en classic istället för NG.
Användarens profilbild
Av KATARINA
Jag tycker att den nya är klart skönare, framför allt på mage. Du får förresten gärna komma och prova hos mig, jag har även Patapum.
Användarens profilbild
Av April
Jag tycker också att den nya modellen vinner. Jag tyckte att det var stor skillnad att bära i den nya som jag har, när jag jämförde med min gamla.

Kram
Av AnnaH
Ja, det vore kanske en bra idé! Bor söder om stan också så det är ganska nära. Så får jag testa både Ergon och Patapumen som jag oxå varit nyfiken på. Gillar att den är mer avskalad
t ex. När har du öppe ti nästa vecka?
Användarens profilbild
Av KATARINA
Hej! Jag kommer nog ha öppet tisdag, onsdag och fredag ca 10-14, men det går bra att bestämma någon annan tid också om du mailar eller ringer :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?