- tis okt 21, 2008 13:13
Jag förstår ju att det är lite olika beroende på tycke och smak såklart, men jag skulle vilja ha lite tips från er vana sjalbärare.
Jag har ju upptäckt detta med sjal nu, och jag har inga problem alls att förstå att man lätt kan bli beroende av sjalar.
Jag har en dock bara en sjal. En Moby Wrap (mossgrön). Nu funderar jag lite på att kanske införskaffa en till elastisk, för att ha och byta med. Man behöver ju slänga den i tvätten ibland.
Och jag kommer nog fortsätta bara 1-2 gånger/dag (perfekt när man man ska lämna & hämta den stora pojken på dagis). Men vad ska man välja då? Jag har tittat lite på Tricot-slen, mest pga deras underbara färger!
Är det en bra sjal? Är den ungefär som en Moby? (Och hur länge kan man egentligen bära i en elastisk sjal?)
Vävd sjal? Jag är lite inne på att kanske prova en vävd sjal sen, när min lillkille är lite större (han är 6 veckor nu). Typ framåt sommaren, eller nåt. Vad finns det för bra?

Vävd sjal? Jag är lite inne på att kanske prova en vävd sjal sen, när min lillkille är lite större (han är 6 veckor nu). Typ framåt sommaren, eller nåt. Vad finns det för bra?
Mamma till E. -03 & L. -08
- Ergo [indigo]
- Moby wrap [mossgrön], "slutsjalad" =(
- Looma ringo [blåsippa]
- Hemsydd mei tai [gul]
- ???
- Ergo [indigo]
- Moby wrap [mossgrön], "slutsjalad" =(
- Looma ringo [blåsippa]
- Hemsydd mei tai [gul]
- ???