Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av JennyBe
Jag är i färd med att skaffa en till sjal ( har en moby wrap).

Saga är 5 månader och väger ca 5 kg. Vad tycker ni jag ska skaffa. En ringsjal för snabbbärning eller en långsjal? Vill gärna ha nåt som är enkelt att ta på. Men som sagt Saga är ju ganska liten till växten fortfarande. Vilka märken rekomenderar ni? Vad tror ni jag kommer ha mest användning för?
Användarens profilbild
Av Ester
både och skulle jag säga...men det förståss du kan ju kanske använda mobyn ett tag till som långsjal.

Jag har en Ringo, lite dyrare men mycket bra.
Användarens profilbild
Av JennyBe
Är det den bästa ringsjalen? Eller du kanske inte har testat någon annan?!. Jag tycker dom är lite väl dyra. Vad finns det för andra märken på ringsjalar?
Användarens profilbild
Av Mia
Jag kan tipsa om en ringo skogssäv (grön) för 500 inkl frakt. Maila mig i så fall! :)
Användarens profilbild
Av April
Om jag varit som du hade jag nog köpt en långsjal (t.ex. en Hoppis som inte är så dyr) samt sytt alt. köpt en billig ringsjal av Kristina, här på sidan (hon syr upp och man får välja tyg och ringar själv).

Mobyn kan du sälja och få lite pengar tillbaka för (om du inte vill ha den längre, vill säga ;-))

Kram
Användarens profilbild
Av April
Pssst... (viskar)
Mias pris på Ringon var ju inte dumt! ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av JennyBe
Mia: Har skickat iväg ett litet mail. Givetvis är jag intresserad.*vill ha*

April: vart hittar jag henne som syr sjalar själv? Lägger hon upp bilder någonstans på nätet kanske?
Användarens profilbild
Av JennyBe
En fråga till om ringon bara. Jag är ju storvuxen. Går den lika bra att använda iaf eller är kanske tyget begränsat så att det mer passar mindre personer?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?