Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
Jag har ju inget i mot långa ändar så jag bär med mina fem meters sjalar även på ryggen! Fast jag har ju förstått att ja gär lite udda när det gäller den biten! :lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av tinkerbell
En hoppiz 4,1 (eller 3,6 beroende på vilken storlek du är) är perfekt till ryggknyt tycker jag. Hoppizen är bred och stadig, och lite "sträv" så att knytningen sitter bra.

Fast min bebis vill inte alls sitta på ryggen. :-(
Användarens profilbild
Av annalys
Malin&Isaac skrev:Som det står i rubriken undrar jag vilken sjal som är favorit för ryggknytningar för dig....

Ska man ta en storlek mindre än man har annars på sjal? Jag får massor med tyg över när jag knyter upp Isaac på ryggen...
Jag har inte knutit så jättemycket på ryggen (än :wink: ), men jag trodde att min nya :heart: Hoppediz dublin 3.6 skulle vara bra till det. Den räcker bra till de ryggknytningar jag provat när man väl är färdig, men när man håller på och knyter och ska klämma fast en ände mellan knäna får man veckla ihop sig som jag vet inte vad (ett russin? ett dragspel? väldigt mycket iallafall).

Så än så länge tycker jag det går väl så bra med min didy stl 6. Men jag har inte burit på ryggen långa stunder, bara provat lite hemma och då gör det mig inte så mycket med långa ändar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?