Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av hcvc
Som sagt - hur vet man om det är en ny eller gammal Hoppe? Är med ficka = nya Hoppe, eller kom de nya redan innan de lade till fickan?
Användarens profilbild
Av hcvc
Boadicea skrev:Nya = dom som produceras fortfarande. De allra nyaste med ficka, och de lite äldre, handvävda utan. De nya med ficka är maskinvävda och alltså jämnare i kvalitén, förr kunde man vinna på hoppislotteriet, liksom... De gamla, vintagesjalar typ, är sånna som inte tillverkas längre. Hallon/jordgubb är ett ex.
Tack för svar!!! Min fråga gällde just "gammal" som i den som var billigare men ojämn i kvaliteten vs "ny" som i dyrare men mer säkert kort kvalitetsmässigt. Men då tolkar jag det som att med ficka = nya, annars gamla - ja om den inte är bortsprättad då :hellu: ...
Av Lenaskeå
Boadicea skrev:
hcvc skrev:
Boadicea skrev:Tack för svar!!! Min fråga gällde just "gammal" som i den som var billigare men ojämn i kvaliteten vs "ny" som i dyrare men mer säkert kort kvalitetsmässigt. Men då tolkar jag det som att med ficka = nya, annars gamla - ja om den inte är bortsprättad då :hellu: ...
Ka, så är det. Men precis som du skriver så kan ju nån varit framme med sprätten... Jag gillar inte fickan och jag vet att vi är flera... :lol:
Du har ju hoppe-koll! Har du sett någon Istanbul? Brun/rödrandig.. Är den vanlig? Har bara sett en (min) men jordgubbarna är ganska många ändå...

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?