Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av linfrö
Har lite funderingar på easy care... Ni som har både easy och hoppe, hur skulle ni jämföra dem? Avlastar de lika bra? Hur länge orkar ni bära i en easy care (och hur mycket väger då barnet :) )?
Användarens profilbild
Av jag71
Jag har en easy och så en gammal hoppe (dock väldigt tunn och mjuk för att vara av den gamla modellen). Jag tycker hoppen är mer stabil. kan bära lika länge ide men hoppen är snäppet gosigare. Om jag ska bära båda dem två minsta i en sjal så är hoppen att föredra. Mina minsta väger 12-13 kilo och skrutten väger runt 15-16 kilo. Funderade lite gran och kom fram till att jag bär nästan 25 kilo med hoppen i max en timme. Med en unge så spelar det ingen roll så länge det itne handlar om fem timmar utan pause.
Blev du inte mycket klokare på va? Funderade på att inte skriva då min hoppe är en gammal men samtidigt så är den väldigt tunn för att vara gammal så... :whut:
Användarens profilbild
Av millla
Tassar... Vill också veta.
Av linfrö
hm, det var intressant! Fler åsikter?
Användarens profilbild
Av Myrten
Min Hoppe, som är av den nyare modellen med ficka, avlastar bättre än Easyn jag har. Easyn är dock mycket mjukare. Hoppen är en original, inte den supertunna, och tunn för att vara tjock om man säger så.

Numer väljer jag faktiskt alltid Hoppen före Easyn även om jag nog tycker att Easyn är vackrare, den är helröd. Så Easyn får bli mer "till fint" och när jag vet att jag inte ska bära så länge. Hoppen blir det till och från dagis, på stan, promenader etc.

Men, den första Hoppen jag hade var jättetjock och otymplig (insåg jag när jag fick den jag har nu). Den hade inte blivit någon favorit om jag hade behållit den.

Så om du ska välja sjal enbart efter avlastning så tycker jag att Hoppen helt klart är att föredra.
Användarens profilbild
Av hcvc
Myrten skrev:... den första Hoppen jag hade var jättetjock och otymplig...
Och det var gamla sorten, utan ficka?

Har tyvärr aldrig provat nya Hoppe, så kan inte göra någon jämförelse, men är inget Easycare-fan.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?