Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Greta Garn
Jag började bära min lillskrutta i sjal när hon var 6 månader, vi hade nämligen en BabyBjörn sedan tidigare. :oops: I vilket fall så åkte den ut och ersattes av en inka.

Nu så ska min syster få en liten och jag skulle vilja ge henne en elastisk sjal, men jag vet inte vilken, eftersom jag inte har någon erfarenhet av dem. Jag skulle dock vilja testa den med lillskruttan först och hon väger strax under 9 kg. Vad ska jag välja då?? :help:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Vi hade en Moby som första sjal och gillade den, men jag tyckte att den var urvuxen snabbt. Jag har inte provat den, men Sino verkar ha längre användningstid.

PS, Din Leo Rouge har flyttat hit nu, förresten :wink:
Senast redigerad av Knyttet & K den tis mar 07, 2006 13:10, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Greta Garn
Knyttet & K skrev:Vi hade en Moby som första sjal och gillade den, men jag tyckte att den var urvuxen snabbt. Jag har inte provat den, men Sino verkar ha längre användningstid.
Hur länge kunde du ha den?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag bytte till vävd sjal när Albert var ung tre månader. Fast inne användes den längre men på långpromenader var det för svajigt.
Användarens profilbild
Av jag71
VI har ju en Baby Bundler liggandes och väntar på tvillingarna. Har bara provat den och en sino när det gäller elastiska. Sinon kändes mycket stadigare och jag tror ju att med en sino så fördubblar man lätt bärtiden. Kanske inte så att man orkar bära längre stunder utan att man orkar bära längre upp i ålder om du förstår vad jag menar. Samtidigt så är baby bundlern mer gosig på nåt sätt så... ja, skulle jag ha en bebis och bara en sjal så skulle jag nog köpa en sino då den räcker längre på något sätt. Men jag som tror mig veta att jag kommer att bära en hel del och så vet jag ju att det är två små vi ska ha vill inte vara utan någon av sjalarna och på nåt sätt så vill jag absolut inte byta ut baby bundlern för den känns så gosigt mysig.

Inte mycket till hjälp?! :lol: :lol: men det beror väl på om du tror att hon kommer att vilja bära länge med en sjal eller om hon kommer trilla dit ordentligt och köpa en massa själv så fort hon blivit beroende!
Användarens profilbild
Av Greta Garn
jag71 skrev:Inte mycket till hjälp?! :lol: :lol: men det beror väl på om du tror att hon kommer att vilja bära länge med en sjal eller om hon kommer trilla dit ordentligt och köpa en massa själv så fort hon blivit beroende!
Problemet är att jag inte lyckats övertyga henne än. Men jag har inte gett upp hoppet. :lol:

Det lutar nog åt en sino. Skulle själv inte ha något emot ett litet sjalbarn till, men maken delar inte min önskan. :wink: Jag får väl låna mitt syskonbarn.
Användarens profilbild
Av diddeldi
alltså det funkar ju att bära i vilken trikåsjal som helst även med en niokilos bebis, men kanske inte lika långa stunder. jag bär atlas drygt tio kilo i mobyn ibland, men mest när han är trött eller sjuk och behöver trikåsjalsgos.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Håller med Diddeldi, jag har burit Albert i Mobyn hela dagen idag när han varit sjuk (han väger 9 kg ung) och det funkar. Det beror ju på hur man använder sjalen. Vi bär ju bara (A åker inte vagn) och då har man ju lite andra krav än om man mest bär hemma.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?