Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sapos
Hej.
Är så här att jag ska få köpa en sjal av en vän, men nu visste hon inte vart instruktionerna var, men hon skulle leta reda på dom men så sa hon att det var precis som de visa här på sjalbarn, knytningen för långsjal. Och då undrar jag lite om den. När kan man börja använda den? Är det först när barnet kan hålla huvudet stadigt?
Nu är jag ju absolut inte helt säkert på att det är den, modell eller något..
Tror att sjalen är hemgjord av en som brukar sy sjalar, är det något man ska tänka på då? Tex kolla sömmar eller liknande?
Är ju helt ny på detta, har bara en tricotti än så länge och det är ju lite skillnad mot en långsjal verkar det som.

Fick även idag en MeiTai (hemsydd) av en annan vän och undrar lite gällande den med, när man kan börja använda den osv...
Av Jinxan
Det finns många olika knytningar för långsjalar
Omslutet kryss och dubbelt omslutet kryss är mina favoriter och går att använda från start. Då använder man bara ena bandet som går över axeln som huvudstöd. Går även att bära i vagga när dom är små, även om jag aldrig fått till det :)

Det finns många bra knytfilmer på YouTube

Här har du en instruktion gällande små i Mei-Tai http://kozycarrier.homestead.com/instru ... anchor_285
Användarens profilbild
Av sapos
JinxLinda skrev:Det finns många olika knytningar för långsjalar
Omslutet kryss och dubbelt omslutet kryss är mina favoriter och går att använda från start. Då använder man bara ena bandet som går över axeln som huvudstöd. Går även att bära i vagga när dom är små, även om jag aldrig fått till det :)

Det finns många bra knytfilmer på YouTube

Här har du en instruktion gällande små i Mei-Tai http://kozycarrier.homestead.com/instru ... anchor_285
tack :D

ska kolla filmen nu och se..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?