- sön apr 03, 2005 08:01

*Vinröd BabyBundler (första sjalen, användes i drygt ett år, sen blev Alma för stor)
*Lila Nova ringsjal (för snabbärning, används dock inte mer, gillar den inte)
*Blå ERGO (tänkt till att bära på ryggen med eftersom jag inte fick till det med BaBu´n, men den har mest använts på magen ändå)
*Maya Pouch, festival (ersatte Novan)
*Amazonas Antigua, rödruta (Köptes inför sommaren, för att jag ville ha en svalare, stadigare sjal än BaBun)
*Storchenwiege Inka (För att den är sååå snygg, sen ville jag ha en "riktig" vävd sjal också eftersom Antiguan inte är fullt lika bra)
*Bära Barn, cerise/orange (Lottovinst)
Sen har jag även en hemsydd mossgrön pouch (ersätter Maya pouchen som inte passar helt hundra) och en GUL ringsjal med röda ringar (som jag gillar massor, den är superskön, syddes för att komma på bästa sättet att få till vikningen genom ringarna).
Alma 030221
Freja 050829
Vera 101206
Saga 140915
Jennelii skrev:Ojojoj...får jag fråga varför ni har så många olika? Jag har inte riktigt fattat skillnaden tex på en vävd långsjal, förutom färgskillnaden...matchar ni den med övriga kläder eller vadKopierar in min lista och lägger till kommentarer så får du veta.Jag har bara en mörkblå (eller hette den marin?) moby.. (än så länge..)

*Vinröd BabyBundler (första sjalen, användes i drygt ett år, sen blev Alma för stor)
*Lila Nova ringsjal (för snabbärning, används dock inte mer, gillar den inte)
*Blå ERGO (tänkt till att bära på ryggen med eftersom jag inte fick till det med BaBu´n, men den har mest använts på magen ändå)
*Maya Pouch, festival (ersatte Novan)
*Amazonas Antigua, rödruta (Köptes inför sommaren, för att jag ville ha en svalare, stadigare sjal än BaBun)
*Storchenwiege Inka (För att den är sååå snygg, sen ville jag ha en "riktig" vävd sjal också eftersom Antiguan inte är fullt lika bra)
*Bära Barn, cerise/orange (Lottovinst)
Sen har jag även en hemsydd mossgrön pouch (ersätter Maya pouchen som inte passar helt hundra) och en GUL ringsjal med röda ringar (som jag gillar massor, den är superskön, syddes för att komma på bästa sättet att få till vikningen genom ringarna).