Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av bi
behöver en ny sjal! har en bärabarn men jag vill gärna ha en längre...jag har en dotter som är nio månader och behöver lite tips, vilken är bäst och billigast!
Användarens profilbild
Av Anso
bi skrev:behöver en ny sjal!
Du verkar redan har förstått det här :D
En vävd sjal blir nog bra. Jag skulle nog föreslå en Hoppediz med tanke på pris och att det snart är vår och då kanske en kraftigare typ av sjal kan kännas lite för häftigt om man inte är van. Hoppedizen är väldigt mjuk och gosig och lätt att knyta tycker jag.

Kommer nog fler förslag snart.....
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Om du vill ha en som är bäst OCH billigast så röstar jag på Hoppediz som är en prisvärd sjal i mysigt tyg och med många fina färger att välja på .
Användarens profilbild
Av bi
Tack för tipsen!! ska se om jag kan hitta nån begagnad!! Längtar redan efter den! Ni har inte provat amazonas brazil?? billig men inte lika lång...Suck det är för många att välja bland!! :D
Användarens profilbild
Av Tabby
När man knyter med Brazil så blir tydligen knuten väldigt stor. Det irriterar en del. Hoppideiz hittar du bla på Babydesign och Småknyten(se reklamen bredvid)
Användarens profilbild
Av Anna
Brazil är ändå en helt ok sjal. Den är jättemjuk och skön, men har inte samma kvalité som ex antiguan. Om man inte är så stor så kan man knyta ganksa mycket med en Brazil och då är den bra, annars kan den vara lite kort kanske om man är av det rundare slaget.
Användarens profilbild
Av bi
Tack för alla tipsen! En lång sjal blir det iallafall... Kramar :D :D
Användarens profilbild
Av mojsan
..jag kvalar väl in i "avdet lite rundare slaget" och min brazil kan jag inte göra omslutna knytningar med. Nu bär jag iofs mycket på ryggen, och ryggsäck är den ju bra till. Hem-Mys-sjal. Men knuten blir stor.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?