Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annikar
Jag har sökt lite på connecta-selen och läst.
Men finns det fler åsikter bland er som testat? Hur funkar det att bära på mage?
Sixten vägrar sitta med huvudet innanför i sjalen och jag tänkte att det kanske funkar bättre med sele?
Användarens profilbild
Av milimani
Jag hade en som jag sålde men så ångrade jag mig så nu är en ny på väg hem...

Kan säga så här. Axelbanden har ganska tunn vaddering. Som Angelpack ungefär. Jag gillar det, tycker att tex ergons är för tjock. Men det gör möjligen att den avlastar lite sämre. Däremot är jag positivt överraskad att midjebandet är så skönt trots att det inte är vadderat alls. Sitter jätteskönt på mig. Och man kan vika upp den precis som en MT om man vill att ryggdelen ska bli lite lägre.

Jag bär båda mina barn i den. Tycker den är skönast på mage om man korsar axelbanden. På Alexander funkar det bra även till ryggen. Elin bär jag med på ryggen men den avlastar inte riktigt lika bra som tex ergo. Däremot sitter/avlastar den bättre än när jag har Elin i Angelpck på ryggen.
Användarens profilbild
Av Diesel
Jag köpte milimanis Connecta Carnival :loving: och jag bär Kerstin på mage med axelbanden korsade på ryggen plus att jag viker upp midjebältet ett varv, då får hon bra stöd för huvudet men kan samtidigt titta ut på allt spännande bredvid. Det är en sele som jag tycker helt klart är värt sina pengar! :D
Användarens profilbild
Av annikar
Tack för era svar! Det kanske får bli en sådan då :wink: Måste bara välja vilket tyg 8)
Användarens profilbild
Av milimani
Diesel skrev:Jag köpte milimanis Connecta Carnival :loving: och jag bär Kerstin på mage med axelbanden korsade på ryggen plus att jag viker upp midjebältet ett varv, då får hon bra stöd för huvudet men kan samtidigt titta ut på allt spännande bredvid. Det är en sele som jag tycker helt klart är värt sina pengar! :D
Bra att du är nöjd! Min nya skickades igår :D
Användarens profilbild
Av jennychangala
Åh, man kan korsa connectans axelband på ryggen, då vore det nåt för mig. Är inte kompis med ERGON (däremot älskar pappan den) så jag vill ha en egen sele. Var hittar jag connecta? :wink:
Användarens profilbild
Av jennychangala
Diesel skrev:Här finns det t.ex:http://www.connectababycarrier.com/index.php

Nu vart jag fast där! :? :D Hur ska man kunna välja ett mönster när det finns så många? Vilka tycker ni är snyggast? Vill helst ha nåt med rött, grönt, brunt....hm...

Milimani: Köpte du en Carnival igen? :wink: :)
Användarens profilbild
Av milimani
jennychangala skrev:
Diesel skrev:Här finns det t.ex:http://www.connectababycarrier.com/index.php

Nu vart jag fast där! :? :D Hur ska man kunna välja ett mönster när det finns så många? Vilka tycker ni är snyggast? Vill helst ha nåt med rött, grönt, brunt....hm...

Milimani: Köpte du en Carnival igen? :wink: :)
Ja, såklart! Det är något magiskt med carnivaltyget!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?