Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av momtobe
Hej!

Jag funderar på att köpa en bärsjal, men som alla andra nybörjare så verkar det väldigt svårt att bestämma sig. Jag är rätt varm av mig och jag ska föda i slutet av juli. Jag funderar på en moby wrap eller en hug-a-bub, men är det någon större skillnad på dem rent värmemässigt? Någon som vet eller som kan rekommendera mig vad jag ska köpa. Kännder mig rätt så förvirrad!!!
Användarens profilbild
Av annamedsamuel
Jag skulle nog inte nöjt mig med en långsjal utan kompletterat med en ringsjal/bärpåse, just med tanke på (ev.) värme i sommar. Dessutom brukar man inte ångra det ändå, det är perfekt att ha en sjal för snabbärande till och från bilen, i affären, i trappor, hemma m.m. och en för längre stunder. Elastisk är ju det de flesta tycker är mysigast till nyfödda, men det kan nog bli lite svettigt emellanåt.
/Anna
Användarens profilbild
Av Mia
Ja vad jag har hört är moby varm, pikku finns i två tjocklekar och hug-a-bub är svalast. Jag har precis fått min HB (min första elastiska sjal) till den ny babisen som kommer inom 2 mån.. Så det blev den jag valde. och så har jag en bära barnsjal till min 17 månders och efter att ha hängt här ett tag så vill jag ha en ergo, en ringo och idag kom jag på att jag nog vill ha en mellanlång vävdsjal också... så det slutar nog inte med bara en... :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?