Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av squeezetoy
Jag "hoppar runt". Har en Ergo och knäpper den i höftbältet så den sitter på sidan (för mig vänster). Sätter sonen på höften och tar upp ryggdelen och stöder sonen med armen. Sen fiskar jag tag i båda axelbanden med andra handen (dvs höger), förlängda till max. När jag har ett ordentligt tag kan jag släppa stödet om sonen och ta tag i axelbanden även med den och ser till att jag har "rätt" axelband i vardera hand. Med ett hopp så drar jag sedan runt och oftast hamnar sonen rätt direkt och axelbanden glider lätt ner över armarna och hamnar på axlarna i samma rörelse.

Sen drar jag åt dom lite grand och knäpper bröstspännet, känner efter så att sonen fortfarande sitter mitt i selen, vrider ev. till lite grand i höftbältet med ett litet hopp om selen sitter lite snett och sist drar jag till axelbanden som jag vill ha dom.

Jag övade lite olika varianter i vår stora mjuka soffa och kom fram till att detta funkade bäst för mig.
Användarens profilbild
Av Ingrid
I Becon tycker jag det är enklast att sätta på sig den först på magen helt knäppt, sedan knäppa loss ena spännet fram så ryggplattan faller ner på ena sidan, sätta i barnet, knäppa spännet till ryggplattan igen, lossa lite på midjebältet och sedan svinga runt barnet på ryggen. Sedan dra åt midjebälte och axelbanden. Då behöver man inte sätta i barnet först och sedan sätta på sig selen. Men smaken är ju olika, vilket sätt man föredrar!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?