Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av jesifer
EasyHug är de bra till en 2 månaders?
Många tipsar mig om Mei Tai (tror jag det hette) är den bättre?
Tips synpunkter o förslag om annat ärn lång sjalar för de går tyvärr bort för mig...
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag använde min easyhug tills min dotter var drygt ett år, och kan fortfarande bära i den ibland (16 mån). Själv har jag aldrig förstått tjusningen med MT, använder hellre sjal eller sele, men jag skulle nog rekomendera dig att hellre satsa på en MT än en easyhug, just för att du kommer att kunna använda den längre, det går utmärkt att bära på ryggen också med en MT, det går inte med en Easyhug.
Jag hade min Easyhug som komplement till sjalen (-arna...).
Av Jinxan
Min egensydda MT kan jag bära vår 5½åring med, det kan jag inte med min egensydda dubbla bärpåse (typ Easyhug). Jag gillar våra bärpåsar (har en tri-cotti också), men skulle jag bli tvingad att välja mellan MT och bärpåse blir det faktiskt MT.

Mei-taien kan dessutom flera olika använda, eftersom man knyter den. I och för sig kan man ju vara flera som använder bärpåse också, men då måste man ha ungefär samma storlek i kläder och så.
Nackdelen (enligt mig) med MT är ju att man måste knyta den, lite krångligt i början-
Användarens profilbild
Av dunderdotter
Jag skulle satsa på en MT för att man knyter den om midjan och på sätt fördelar man delar av barnets tyngd direkt på sina ben. Jag upplevde, nar jag bar med easyhug, att jag bara bar med rygg och axlar, så jag kunde bara bära korta stunder med den innan jag fick lite ont i ryggen. Och det är inte svårt att bära med meitai! Normalt sett behöver man bara öva några gånger på knytningen så går det som en dans... OCh man kan bära länge med meitai.
Av jesifer
Mei Tai är det samma sak som "sköldpadda"???
Har en väninna som skulle ge mig en sele/sjal som kallas sköldpadda.
Användarens profilbild
Av Scharlott
jesifer skrev:Mei Tai är det samma sak som "sköldpadda"???
Har en väninna som skulle ge mig en sele/sjal som kallas sköldpadda.
Finns många olika mei taier - Sköldpadda är namnet på en mei tai 8)
Användarens profilbild
Av Bé Bé
Vart hittar jag MT?=Vilken sida?

Tackar på förhand!
Användarens profilbild
Av Bé Bé
dumma jag..såg din annons mammabarn :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?