Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lenaskeå
Ska ge min syster en trikåsjal. Är nyfiken på baby Bundler, vad tycker ni som provat om den?
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Jag hade en när Elsa var nyfödd till dess hon var över året. Jag älskade den! :heart: Supermysig! Helt perfekt! :D
Hoppas på att få använda den igen någon gång..... *drömma*
Av Lenaskeå
Så den är såpass stadig att du kunde använda den så länge?? Jag provade en sino men den kändes inte bra till min son som vid det tillfället var 7 månader. Den kändes för tunn & ostabil tycker jag.

Då kanke jag kan använda den som mys-sjal till sonen som väger 9 kg nu :D
Användarens profilbild
Av sanna73
Min första sjal med Alfred var en babu, den breda varianten, och den hade vi som myssjal tills han var året :loving: . Den var underbar och jag sörjde verkligen när våra vänner behövde den tillbaka.
Det är en sjal som är helt klar stabil för att vara trikå.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Jag hade Babu till Jesper. Helt suverän bärsjal. Stadig! Den breda kan du knyta ryggknyt med också 8)
Användarens profilbild
Av jag71
Jag hade en bred till små snuttorna och en sino. Sinon var den som vi använde mest men det var ändå den som fick flytta. Nu blev det lite strul när dem två små föddes så jag blev sjuk och det blev inte mycket burit i trikå. Vi har kvar baby bundlern som mys och gos sjal. Till och med Skrutt som är 3½ och väger 16 kg (tror jag) går att ha i sjalen utan allt för stort besvär kortare stunder (sitter man så går det ju hur länge som helst :wink: )
Av Lenaskeå
Låter jättebra!!
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
BaBu var min första sjal som jag köpte när Theodor var 8 månader (och han var ingen liten bebis heller..). Den var underbar! Jag köpte aldrig någon annan sjal när han var liten, det var först när Sol kom som jag började experimentera... Men BaBun är jättebra! Mjuk och ändå stadig. :tumsup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?