- tis mar 29, 2005 09:05
Sovsäckar för sommaren, sovsäckar för vintern, för hösten och (här begriper jag inte men) andra sovsäckar för våren?! Kök om man är ensam och kök om man är hela familjen, knivar för stort och smått, jackor som andas och jackor som håller tätt, solglasögon med olika linser för olika ljusförhållanden, skidor för ditt och skidor för datt, brallor med hängslen och utan hängslen, ull-underställ och syntetunderställ, snören *oj jag menar REP* för alla tillfällen, hjälm för att repellera och hjälm för att krypa i grottor, kängor för alla tillfällen och alla klimat....
Förstår ni att jag inte känner att jag behöver motivera varje sjalinköp sådär supernoga?!
Kul att inte bara tänka på att ta jägarexamen utan att ta tag i det och genomföra oxå! Blir väl fler och fler tjejer som håller på med jakt? Själv är jag mer eller mindre vegetarian så jag känner ingen lockelse åt den aktiviteten, har dock stor respekt för alla som håller på med det. Betydligt fräschare med egenjagat kött jfr med Konsums mystiskt kryddade flintastek!
Förstår ni att jag inte känner att jag behöver motivera varje sjalinköp sådär supernoga?!
Kul att inte bara tänka på att ta jägarexamen utan att ta tag i det och genomföra oxå! Blir väl fler och fler tjejer som håller på med jakt? Själv är jag mer eller mindre vegetarian så jag känner ingen lockelse åt den aktiviteten, har dock stor respekt för alla som håller på med det. Betydligt fräschare med egenjagat kött jfr med Konsums mystiskt kryddade flintastek!