Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av morotsstavar
Skulle behöva lite experthjälp, jag bär inte alls så ofta nu och när jag gör det är det kortare stunder, därför känns min hoppediz långsjal (5,2) lite överflödig. Funderar på ringsjal, den tar ju lite plats, men går det att bära en 4-månaders i den?

Hur skulle ni ha gjort? Jag är alltså ute efter en som är smidigare att ta med sig (=tar lite plats) och det ska funka att bära dels 1,5 åringen, dels sonen på 4 månader .

Och om jag nu isåfall ska ha en ringis, vilken är bäst? Och vill någon byta(samt betala lite mellanskillnad) ?

Tack på förhand, nanna
Av morotsstavar
Stream skrev:Eller en sele kanske?
Fast de tar väl inte så lite plats? Har haft en patapum, men det var inte riktigt min grej.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Det som tar minst plats av alla bärdon jag har haft har varit rebozoringsjalen och bärpåsen, så kanske nåt sånt?
Av morotsstavar
mari_tres skrev:Det som tar minst plats av alla bärdon jag har haft har varit rebozoringsjalen och bärpåsen, så kanske nåt sånt?
Åh, har fastnat för en rebozoringsjal nu :) Tack för tipset
Användarens profilbild
Av sagogrynet
En MT i ett tunnt tyg tar inte mycket plats, och MT avlastar bättre än ringsjal, tycker jag...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?